Inlägg från: jessapessa |Visa alla inlägg
  • jessapessa

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Juust det, jag har en fråga!

Hur kan man ta bort alla auktioner man har vunnit (eller förlorat) under "Din budgivning" ? Har några stycken där, som jag inte vunnit, som jag vill ta bort, men hittar ingen knapp för det..!

• jessapessa
    Vad jag har förstått det, så får vi inte göra reklam för våra auktioner... är det så? Eller finns det någon annan som kan förklara bättre? Fundersam
  • jessapessa

Pyret: jaa du.. Flört vet egentligen inte vad som gäller.. jag kan ju fråga en moderator

• jessapessa
    SuperSUuf: också en bra fråga.. vad jag har förstått så får man inte lägga ut sitt eget användarnamn i tråden, men det går bra i presentationen.. varför vet jag inte. Förstår inte skillnaden.
    Vi skriver ju ändå här att ens nick står i presentationen eller under länkar.
  • jessapessa

Väldigt konstigt det här.. man kanske ska ta o fråga någon moderator, för att få klarhet i det hela..=?

Jag orkar inte ikväll i alla fall

• jessapessa
    två frågor:

1.Hur kan man ta bort alla auktioner man har vunnit (eller förlorat) under "Din budgivning" ? Har några stycken där, som jag inte vunnit, som jag vill ta bort, men hittar ingen knapp för det..!

2: Dessa frimärken som man kan köpa på posten, som kostar 2kr, 5kr, 10kr etc.. kan man köpa dem på pressbyrån? Eller kan man bara köpa dem på posten? Förstår ni vilka jag menar?
    Aint no sunshine when she´s gone
  • jessapessa
    Skrattande
    SuperSuf: Alright! Tack för ditt snabba svar!

Då hoppar jag i säng, så att jag är pigg imorgon o kan slå in paket o köpa frimärken innan jobbet
  • jessapessa

yaaniz: haha! Men köp den då, det är ju lunarstorm!

• jessapessa

*suck* jag har en enda auktion uppe.. o ingen har budat..

vad skulle ni ta för utropspris på helt nya sängkläder? Kanske tar jag för mycket..? =?

• jessapessa

Pyret: nej, det kan du bara fylla i när du lägger upp auktionen, inte ändra i efterhand.. vilket jag tycker är dåligt. Vill ju också ha stor bild!

Jag har inte börjat handla sommarkläder ännu, är så osäker på Sveas storlek.. hon har ju knappt 74/80 nu, o vet inte om hon kommer växa rejält mycket eller inte.. så jag väntar tills det börjar närma sej.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II