Inlägg från: jessapessa |Visa alla inlägg
  • jessapessa

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Hallå experter...!
    Jag vann en auktion igår, till mej själv! Nu kommer jag vara jättefin!

• jessapessa

FrökenW:
    Bjud på den du, jag köper en sen.. Har nogi nte riktigt råd ännu..!

• jessapessa

Jippi, förhoppningsvis har jag min päls i slutet av veckan

• jessapessa

Åh, jag vill ha converse till min brutta Ett par rosa helst

• jessapessa
    yaaniz skrev 2006-03-13 13:03:20 följande:
    Sveasmamma jag har ett par röda och gröna i strl 18 å 19 kolla mitt galleri :)
    Dem är jättesnygga! Men för små...
  • jessapessa
    Ewis skrev 2006-03-13 17:42:47 följande:
    Hej hej alla!Jag ställde en fråga i Moderatortråden om vad vi egentligen får skriva i denna tråden och fick detta svaret;*********************************** ******************************Att säga precis är svårt, som med allt annat "beror det ju på" Allt som kan vara en annons är emot reglerna, både förtäckt och öppet, säljes, köpes och bytes. Det är dessutom otillåtet att länka om du har något att vinna ekonomiskt på länkningen, då räknas det som reklam. Allt sånt måste vara oberoende tips....Att i sin presentation skriva vilket nick man har på andra sajter är givetvis tillåtet (det borde även vara tillåtet i forumet tycker jag), överhuvudtaget är presentationen lite "friare" men de regler som gäller för sajten gäller HELA sajten, även presentationer.För att ta dina frågor så:Jag har nya auktioner ute nu... "INTE OK"Länk finns i mitt krypin... (Om det är din egen annons)"INTE OK"Jag har en blå tröja som jag säljer... "INTE OK"Är det någon som har en blå tröja som dom säljer...? "INTE OK"Mitt alias är... OKMitt alias finns i min pres. ... OKdet är också ok att länka till auktioner du hittat om de inte är din egen auktion (eller någon av dina närståedes)*********************************** ******************************Hm ja vad tycker ni om detta svar, kommer tråden att dö ut med tanke på att vi inte får skriva så mycket
    Vi får se till att tråden inte dör ut
    Kanske kan TS sätta in dessa svar som tilläggskommentar i trådstarten, så att vi inte glömmer?
    Vi får helt enkelt anpassa oss efter reglerna
  • jessapessa
    Pyret82 skrev 2006-03-13 21:11:32 följande:
    Fått iväg allt nu.. Håller tummarna för att det ska komma fram i fint skick och att alla köpare blir nöjda och glada!! =)Imorn kommer Mindra brun-vita poncho jag håvad in för 21kr!!! ETT KAP. Komme rvara sååå snyggt till hennes gröna jacka i vår!!
    Bildbevis sen, poncho är så snyggt!
  • jessapessa

Vad kostar en POP-jacka (sånndär Windstopper med fleecetröja) i affärn?
    Så att jag inte bjuder för mycket på tradera.. Vill ju ha en sån till Snöret

• jessapessa

Nu kanske jag skrev lite fel, windstopper är det fleecen, man kanske kallar jackan för skaljacka? har sett lite olika på tradera nämligen...

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II