Inlägg från: jessapessa |Visa alla inlägg
  • jessapessa

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

En fråga: vad har ni skrivit i erat personliga meddelande på tradera? Jag har skrivit såhär:
    Hej!

Ang. betalning: Jag kan vänta med betalning till barnbidraget eller lönen har kommit, men då vill jag att ni mailar mej INNAN ni bjuder, så att jag vet.

Betalning sker till mitt konto i NORDEA.

Efter avslutad auktion kontaktar jag Er via mail, med uppgifter och kontonummer. Jag skickar paketet/paketen nästkommande tisdag eller torsdag.
    Omdömen lämnar jag efter pengar kommit in. Hoppas att Ni lämnar omdöme när ni fått paket.

Kul att ni kollar och bjuder på mina auktioner, fortsätt med det! :0)
    Med vänliga hälsningar,
    Bubblan

Är det OK? Fundersam
  • jessapessa

Nu har jag sänkt priset ytterligare en gång på min auktion... flera stycken som har varit inne o kollat men ingen har bjudit nått det som är såå fint!

• jessapessa

Yeees, någon har budat på sängkläderna!

• jessapessa

Har en auktion ute.. Som går ut om några timmar. Den blir såld idag också

Sen väntar jag nog med att lägga upp auktioner, tills det börjar närma sej löning igen.. har förvisso skrivit i mitt personliga meddelande att jag kan vänta med betalning tills barnbidar eller löning..

• jessapessa

Näh, jag har ångrat mej tänker nog lägga ut två auktioner ikväll eller senare i veckan.. ! Hittade ju Snörets grymt snygga HD-jacka

• jessapessa

FrökenW: buda när den är uppe då SkrattandeFlört
    Vad ska man lägga ut som utropspris tro...?

• jessapessa

Fru Indosaurie: Dem var fina!

Jag ska nog lägga upp en ny auktion nu.. har ju inga ute..

• jessapessa

Har lagt upp en cool jacka nu.
    Passar utmärkt om man är MC-fantaster, eller har en egen Räcka ut tungan

• jessapessa

Pyret82: jag hittade en jättebra våg på Claes Ohlson, för cirka 100-lappen (tror till och med att det var 80 den kostade..)

• jessapessa

Stäng fönster

Sådan våg köpte jag Pyret..!
    Skålen kan man självklart ta bort.. jag är jättenöjd med den!
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II