Inlägg från: Aannaa |Visa alla inlägg
  • Aannaa

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

adrenalin skrev 2006-03-14 16:41:27 följande:
    Aannaa:SKriv till de som köpt dina auktioner och säg att om något är fel kan ni göra upp om det innan omdöme ges!  Det kommer ordna sig. Lilla jag
    Ahhh TACK Ja det ska jag göra! Mailar dom o berättar vilken rookie jag är o att jag troligen gick efter fel portotabell.... Så kan dom ju isåfall skicka postens faktura till mig.
    Fast jag tror att posten är snälla - min sambo har jobbat där för lääängesen o säger att dom inte är såååå noga!
  • Aannaa
    Ja, jag gjorde det på de två sista paketen idag Ska alltid göra det numera!
    // Emilia-bejbins mamma ♥
  • Aannaa
    Pyret82 skrev 2006-03-14 21:27:20 följande:
    Ska jag "hota" med dålig omdömme nu tycker ni? Har mailat 2ggr och får inget svar/ betalning... Auktionen avslutades i fredags och jag mailade första ggn. i lördags.....
    Har du skrivit nåt om sista dag för betalning? Jag ger alltid köparen 5 dagar på sig att betala... sen skickar jag ett påminnelsemail....
  • Aannaa
    Fick en stuvbit tyg över häromdagen när jag sydde...... jättefin....

Vet inte om jag ska lägga ut mer auktioner nu... kanske ska vänta till efter den 20:e? Brukar det gå bättre då???
  • Aannaa
    vermilion skrev 2006-03-15 11:39:24 följande:
    måste få "skryta" lite.. min auktioner är uppe 1800kr nu. Och jag var alldeles överlycklig när dom var uppe i 1000kr. Ska shoppa helt klart!
    What??? Shit va najs!!! Å jag är glad för dom 300:- jag ska håva in Men jag har auktioner ute för ca 700:- om alla blir sålda = ej troligt dock... hehe!
  • Aannaa
    Va tidigt ni får er post! är kommer den kl 14 ungefär!
    Väntar fortfarande på ett par bruna LOGG byxor, vann auktionen den 7 mars lixom!!! En vecka sen *ivrig*

En annan auktion jag vann den 11 mars, där har inte ens säljaren hört av sig än?! Jag mailade henne igår... inget svar.... grrr....
    // Emilia-bejbins mamma ♥
  • Aannaa
    HumDis skrev 2006-03-15 15:19:27 följande:
    Det fanns en säljare på Tradera som skickade sina saker (sålde mest kläder) i samma typ av förpackning som postorderföretagen använder. En sådan där kraftigare påse. Någon som vet vart man får tag på sådana?
    Man kan köpa dom på Tradera Vet inte vad man söker på dock.... plastpåse kanske (?)
    Annars finns det - som jag visade för ett tag sen - mindre fina randiga plastpåsar på IKEA nu... perfekt att packa i o bara sluta igen med listen på påsen! 9:- för 10 st
  • Aannaa

Oj va fel den meningen blev
    Jag menar ju att påsarna är små OCH fina

• Aannaa
    JIPPI! Nån har budat på gardinerna (panellängder) jag la ut
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II