Inlägg från: Aannaa |Visa alla inlägg
  • Aannaa

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Längtar tills den 20 mars Då SKA jag vinna det jag budat på!!! Tre st coola grejer! kan knappt vänta ju........
  • Aannaa
    Beatrize74 skrev 2006-03-17 08:56:10 följande:
    Är så nöjd! Har letat efter en sån här täckväst till sonen och nu hittade jag en jättefin och (enligt säljaren) aldrig använd. Då den hade tio dagar kvar av auktionen så gissade jag på att den inte skulle stanna på 50 kronor, utan överstiga 80 kronor. Tog KÖP NU som låg på låga 80 och då är det INKLUSIVE frakt. Jag behöver inte betala det alltså. Jag är supernöjd! Låg och log hela tiden innan jag somnade! www.tradera.com/auction/auction.aspx A day without sunshine is like, you know, night.
    Shit va bra! Snygg var den oxå
    Jag fick ju en väst för 31:- oxå oanvänd Beige från H&M, skitsnygg!!!
    kul o fynda...
  • Aannaa
    Småtting skrev 2006-03-17 09:30:57 följande:
    Alltså...jag måste bara berätta....Jag och sonen (sex år) satt vid datorn och letade efter ett linne åt honom. Sökte under "Pojkkläder 122-128"Hittade ett fräsigt grönt linne med en döskalle på....+ två andra tröjor, en supermantryck och en grön/gul. Vann auktionen 13 kronor!Men när paketet kom igår var det ju TJEJKLÄDER! Snacka om att killen blev lång i ansiktet Glittertryck och så stod det "girl.." på alla tre grejornaHmm....det syntes inte på bilden i auktionenJakob var något moloken först, men efter att jag lovat att åka och köpa ett riktigt Kill-linne åt honom idag, så sken han upp. Nu får vi ragga nån liten tjej som kan få det här tradera"kapet"
    Har du kontakta säljaren? Har dom inte skickat fel paket???
  • Aannaa
    Nu har jag varit inne o klottrat lite på MSN sidan - jättebra sida
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    I reglerna ovan står det ju att det är OK att skriva sitt Tradera nick här

För att ta dina frågor så:
    Jag har nya auktioner ute nu... "INTE OK"
    Länk finns i mitt krypin... (Om det är din egen annons)"INTE OK"
    Jag har en blå tröja som jag säljer... "INTE OK"
    Är det någon som har en blå tröja som dom säljer...? "INTE OK"
    Mitt alias är... OK
    Mitt alias finns i min pres. ... OK
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    Diwa > jo, självklart... men alla är ju inte med där
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    Om man gör det SNYGGT kan det ju va bra
    Man kanske ska testa!!! Hihi...
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    Nelly78 skrev 2006-03-19 10:48:53 följande:
    Har ni era nick i era pres? Nyfis på vad ni har att sälja
    Japp
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    Kul Pyret!

På tal om jeans, så köpte jag ju ett par jeans på Po.P -DYRA- till Emilia för ett tag sen... och dom var ju sååå smala i modellen (stl 68) så att lilla magen putade ut o hon kunde knappt andas i dom Så jag anv dom aldrig o tänkte lägga ut dom på Tradera (lär ju få najs cash för dom ) - tills jag, häromdagen, kom på att dom hade ju resår o knappar i midjan, så jag kunde förstora upp dom - o nu kan hon ha dom Jippi!
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    Idag ska jag sitta o 'lurpassa' på en auktion jag bara MÅSTE vinna Kl 21 gäller det!!!
    // Stolt Emilia-mamma ♥
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II