Inlägg från: Aannaa |Visa alla inlägg
  • Aannaa

Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II

Men min tjej ÄR oxå en riktig smalis - just därför köpte jag domma jeansen! Fast dom var ju otroligt smala!!! Dock såg jag - efter ett tag - att knappresåren satt på det minimalaste, kanske inte så smart...

Alla byxor o definitvt kjolar sitter löst i midjan... kan ju inte ha mindre stl heller för då blir dom ju för korta

Idag gick hon några varv runt soffbordet o när hon kom till mig för 3:e gången så hade byxorna trillat helt av Hehe, hon hade stampat av dom när hon gick! Hihi! *gulligt*

Svårt när dom behöver stl 74 i längd o stl 62 i bredd typ (= stl 68 kanske? )
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    Jag packar i återförslutningsbara plastpåsar
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    Ewis > ja det är Ikeas jag menar... kostar 9:- för 10 st Inte jättestora med det får väl plats 3 bodys i dom ungefär! Kanon! Enkelt, bara att stoppa i kläderna o försluta påsen, sätta en tejpbit på o skriva adressen med en svart spritpenna
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    För små? Nä... inte om man t ex bara sålt en tröja eller en body etc (vilket jag iof nästan bara gör), då är dom ju jättebra! Annars får man nog anv sig av annat...
  • Aannaa
    jajja81 skrev 2006-03-19 21:24:55 följande:
    Ska till Ikea på söndag . då ska jag kolla efter dom där påsarna, tycker ju att allt packande är den jobbigaste biten av allt.... smidigt att kunna använda såna..Aannaa: vann du din auktion nu vid nio?????
    Nä, jag ångrade mig... ville inte ha linnet längre... fast fint var det Men imorron SKA jag vinna 2 saker *SÅÅÅ FINA* Där kommer jag inte ångra mig iaf!
    Här är linnet, jag inte budade på...

• Aannaa

Vann dock denna tuffa klänningen från ZARA för 10:- nyss
    Tycker det är lite tufft med luva!!!

// Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    ...jag håller på o packar nu... kan fota påsarna strax
    En del av mina auktioner gick ut nyss o jag har håvat in ca 500:- Jihoooo!!!
    Drar genast vidare till Po.P
    // Stolt Emilia-mamma ♥
  • Aannaa
    Ja, mina gardiner jag la ut nyss har oxå ökat rejält i pris Jihoo!!!
    Var nyss o rotade i förrådet efter fler

Jag har inget emot Lindex, kappahl etc som butiker, men oftast hittar man bara kläder med tryck, blommor, bamse, fjärilar etc på - och det är inte min smak. Skulle jag hitta nåt som föll mig i smaken så hade jag absolut köpt det, då spelar det ingen roll om det är Lindex eller Po.P lixom

Vann en MOLO body idag Skitsnygg!!!
    // Stolt Emilia-mamma ♥
Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på tradera del II