• Kit

30+ som väntar på PLUS

Någon mer som är 30+ och försöker att bli gravid? Jag plockar ut min spiral nu på måndag sen är det full fart mot PLUS som gäller. Vore kul att hitta nån PLUS-jagande kompis att surra med.

KRAM!

HjärtaPlusGravidBaby

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 22:15
    2015-07-30

Nick
    Ålder
    Plus Ja/Nej + ev datum
    Barn sen innan Ja/Nej + antal
    Försökt sen datum

Kit
    34
    Nej
    Nej
    Augusti -15

Miamarina84
    31
    inga barn
    sedan sep-14.

Trixxilump
    32år
    Inte plussat
    3:e försöket

Lillajag84
    31
    Inget plus
    Inga barn sen innan
    Slutade med piller Mars -15

CarroK
    32 år
    inget plus
    inga barn sedan tidigare
    Försökt sedan feb 2015.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 22:19
    Misslina
    33 år
    Bim 20 augusti
    två barn sedan tidigare
    andra försöket

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 10:45
    Beccabus
    31 år
    -
    En dotter sedan tidigare
    Första försöket juli 2015

Skatergirl81
    34
    inget plus
    inga barn
    försökt sen början av april

Nenna9
    32 år
    Inget plus än -3 BIM
    Inga barn sedan tidigare
    Försökt ca 10 månader

Viscaria
    30
    Inte plussat
    Försökt sedan Januari 2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 23:24
    Pyret13
    -
    Dotter på 2år
    -
    Första försöket juli 2015

• Svar på tråden 30+ som väntar på PLUS
  • Citrusfrukt

Jag hatar att min mens är så orgelbunden. Mina cykler varierar oftast mellan 24-29dagar, men en eller annan gång har det varit 32. Medelvärdet är 26 dagar och nu är jag på dag 28. Vet ju inte om jag ska hoppas på något eller bara anta att mensen kommer om några dagar..

• skatergirl81
    Citrusfrukt skrev 2015-09-22 22:13:50 följande:

Jag hatar att min mens är så orgelbunden. Mina cykler varierar oftast mellan 24-29dagar, men en eller annan gång har det varit 32. Medelvärdet är 26 dagar och nu är jag på dag 28. Vet ju inte om jag ska hoppas på något eller bara anta att mensen kommer om några dagar..

Verkar ju väldigt jobbigt, du känner inget i kroppen som att den är på g? Du kan ju avvakta tills det gått 32 dagar och sen ta ett test om den inte kommit
  • Citrusfrukt
    skatergirl81 skrev 2015-09-22 22:32:14 följande:

Verkar ju väldigt jobbigt, du känner inget i kroppen som att den är på g? Du kan ju avvakta tills det gått 32 dagar och sen ta ett test om den inte kommit

Ja jag tänker mig nåt sånt också. Dag 29 idag och inte ett spår av mensen, jag känner mig å andra sidan inte gravid heller.

Tänker att jag kan köpa ett test i början på nästan vecka om den inte kommer. Men känns så segt att gå och vänta. I 80% av fallen brukar den komma mellan dag 25-28, men sen finns det ju totala avstickare så det är väl bara att vänta och se.. även om jag blir smått galen ????
  • skatergirl81
    Citrusfrukt skrev 2015-09-23 07:55:08 följande:

Ja jag tänker mig nåt sånt också. Dag 29 idag och inte ett spår av mensen, jag känner mig å andra sidan inte gravid heller.

Tänker att jag kan köpa ett test i början på nästan vecka om den inte kommer. Men känns så segt att gå och vänta. I 80% av fallen brukar den komma mellan dag 25-28, men sen finns det ju totala avstickare så det är väl bara att vänta och se.. även om jag blir smått galen ????

Men är ju inte så konstigt om du inte känner dig gravid...Många känner inget alls förrän efter bim. Håller tummarna! Jag är på cykeldag 20 och brukar ha en cykel på 28 dagar.
  • Citrusfrukt
    skatergirl81 skrev 2015-09-23 12:42:05 följande:

Men är ju inte så konstigt om du inte känner dig gravid...Många känner inget alls förrän efter bim. Håller tummarna! Jag är på cykeldag 20 och brukar ha en cykel på 28 dagar.

Nej det är ju sant förstås. Jag jämför ju allt med förra gången och då kände jag av väldigt tidigt nån vecka före bim.

Det behöver ju dock inte alls betyda att det kommer vara så nästa gång förstås..

Håller tummarna för dig!
  • Sessie

Kände något förut! inte ett stick eller hugg i vänstra äggstock men något mittemellan..
    Hmm.. Vågar inte hoppas. Vågar inte tro någonting. Kanske är det bara inbillning.. !

Nu e det bara vänta och se...eviga väntan

• Citrusfrukt
    Sessie skrev 2015-09-23 19:34:58 följande:

Kände något förut! inte ett stick eller hugg i vänstra äggstock men något mittemellan..

Hmm.. Vågar inte hoppas. Vågar inte tro någonting. Kanske är det bara inbillning.. !

Nu e det bara vänta och se...eviga väntan

Ja väntan känns alltid lång. När har du bim?
  • Sessie
    Citrusfrukt skrev 2015-09-23 19:47:44 följande:
    Ja väntan känns alltid lång. När har du bim?

Runt den 5/10..så ca 1,5 v bara men känns som evigheter. Tänkte göra test nästa söndag om jag inte känner att mensen e på G vill säga.

När har du bim?

Svar på tråden 30+ som väntar på PLUS