• Kit

30+ som väntar på PLUS

Någon mer som är 30+ och försöker att bli gravid? Jag plockar ut min spiral nu på måndag sen är det full fart mot PLUS som gäller. Vore kul att hitta nån PLUS-jagande kompis att surra med.

KRAM!

HjärtaPlusGravidBaby

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 22:15
    2015-07-30

Nick
    Ålder
    Plus Ja/Nej + ev datum
    Barn sen innan Ja/Nej + antal
    Försökt sen datum

Kit
    34
    Nej
    Nej
    Augusti -15

Miamarina84
    31
    inga barn
    sedan sep-14.

Trixxilump
    32år
    Inte plussat
    3:e försöket

Lillajag84
    31
    Inget plus
    Inga barn sen innan
    Slutade med piller Mars -15

CarroK
    32 år
    inget plus
    inga barn sedan tidigare
    Försökt sedan feb 2015.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 22:19
    Misslina
    33 år
    Bim 20 augusti
    två barn sedan tidigare
    andra försöket

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 10:45
    Beccabus
    31 år
    -
    En dotter sedan tidigare
    Första försöket juli 2015

Skatergirl81
    34
    inget plus
    inga barn
    försökt sen början av april

Nenna9
    32 år
    Inget plus än -3 BIM
    Inga barn sedan tidigare
    Försökt ca 10 månader

Viscaria
    30
    Inte plussat
    Försökt sedan Januari 2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-31 23:24
    Pyret13
    -
    Dotter på 2år
    -
    Första försöket juli 2015

• Svar på tråden 30+ som väntar på PLUS
  • Citrusfrukt
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-14 17:35:44 följande:

Har haft samma som igår har ingen mensvärk men bara det ljusrosa.. Inte alls som mensen jag har haft tidigare.

Hållet tummarna för att det inte är mensen. Sist jag var gravid hade jag vad jag trodde var mens, men mycket mindre och färre dagar. Några dagar efter det plussade jag.
  • Kissekatten2014
    Citrusfrukt skrev 2015-09-14 20:28:01 följande:

Hållet tummarna för att det inte är mensen. Sist jag var gravid hade jag vad jag trodde var mens, men mycket mindre och färre dagar. Några dagar efter det plussade jag.

Men du skojar?? Nästan så hoppets tändes igen.. Har vart väldigt sparsamma blödningar knappt så jag inte behövt använda trosskydd.. Men när ska jag våga testa då? Har inte gjort det ännu..
  • lillepitbull

Hej! Jag är 32 och min kille 33. Vi försöker bli gravida igen efter missfall i maj. Hade ägglossning för en vecka sedan och började blöda som en stucken gris igår, trodde jag fått mens sjukt tidigt, men idag har blödningen slutat.. Misstänker nidis, men vågar knappt hoppas. Blödde som om mensen var i full gång igår.. Konstigt.

Ska göra grav-test till helgen tänkte jag, om man kan hålla sig.. Hoppas hoppas det tagit sig!

• skatergirl81
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-14 20:45:50 följande:

Men du skojar?? Nästan så hoppets tändes igen.. Har vart väldigt sparsamma blödningar knappt så jag inte behövt använda trosskydd.. Men när ska jag våga testa då? Har inte gjort det ännu..

Testa!! Jag vill veta låter ju inte alls dom mens
  • skatergirl81

• Kissekatten2014
    skatergirl81 skrev 2015-09-14 22:42:33 följande:

Kommer nog testa under dagen, börjar jobba tidigt idag så det blir nog efter jobbet..
  • Citrusfrukt

Jag testade positivt (men väldigt svagt) typ en vecka efter det jag trodde var mensen, så omöjligt är det ju absolut inte. Har du precis slutat med preventivmedels så kan det ju iofs vara kroppen som inte är igång som den ska än också. Men jag skulle absolut ta ett test.

För min del tror jag inte det blivit nåt denna månad, men har bim på lördag så vi får väl se.

• Kissekatten2014
    Citrusfrukt skrev 2015-09-15 13:16:43 följande:

Jag testade positivt (men väldigt svagt) typ en vecka efter det jag trodde var mensen, så omöjligt är det ju absolut inte. Har du precis slutat med preventivmedels så kan det ju iofs vara kroppen som inte är igång som den ska än också. Men jag skulle absolut ta ett test.

För min del tror jag inte det blivit nåt denna månad, men har bim på lördag så vi får väl se.

Ja jag sluta med preventivmedel nu augusti så jag tror kroppen

bara jävlas med mig just nu.. Men ska avvakta någon dag till se om det upphör detta lilla jag har eller om det sätter igång ordentligt..

Håller iaf tummarna för dig iaf att du får ett plus..
  • lillepitbull

Kan ni snälla hjälpa mig? 9 dagar efter senaste mensen fick jag svar på ägglossningssticka att jag hade ägglossning. Kände av det så in i Norden också. Kändes som om det släppte typ sju ägg och jag blödde lite också. Vilket jag aldrig gjort förr vid ägglossning.

En vecka senare nästan på dagen störtblöder jag i ett dygn, trodde mensen kom igen.. Vilket hade gett mig en cykel på 15 dagar, väldigt konstigt tyckte jag då min cykel är på närmare 30 dagar till och från. Blödningen slutade ganska tvärt och jag var utan blödning i nån dag, sen började jag få rikligare flytningar än vanligt med lite blod i.. Det håller i sig än och de är väldigt vattniga..
    Torsdag idag och min störtflod på ett dygn var i söndags.

Vi prickade in ägglossningen före och efter då vi försöker bli gravid igen efter ett missfall i maj. Har sedan missfallet haft tre menstruationer och inga mellanblödningar what so ever (varken före missfall eller efter) förrän nu.

Är jag gravid? Negativt gravtest i morse (kunde inte hålla mig) men allt är så konstigt!

Mensen har varit regelbunden sen missfallet och lite rikligare än innan.. Men nu?!

Inga andra symtom och om jag ska räkna BIM så bör det vara om en vecka...

Hjääääälp?

Svar på tråden 30+ som väntar på PLUS