duschar i två timmar
VAD är det som möjligtvis kan ta dig 2 h?! Använder du hjälpmedel?? Om jag så ställde mig och rakade mig från topp till tå, inklusive håret på huvudet, skulle jag inte lyckas slå ihjäl 2 h i duschen.
VAD är det som möjligtvis kan ta dig 2 h?! Använder du hjälpmedel?? Om jag så ställde mig och rakade mig från topp till tå, inklusive håret på huvudet, skulle jag inte lyckas slå ihjäl 2 h i duschen.
Jag har problem med håret. tappar mycket hår när tvättar.
Jag använder shampoo och body shower. brukade använda balsam men inte nu
ni säger att det tar för er 5-10 min för mig tar det 5 min att ta av kläder haha
tror ni att ni blir rena så fort
man måste massera håret och skölja ordentligt och kroppen måste sköljas
håret tvättas noga
hur i hela världen kan man tvätta sig på bara 10 min. det går jättefort. 10 min är ingenting
problemet är att om jag inte tvättar noga kan det klia mycket
jag hatar när det kliar
Nja, håller inte med här. Jag tar oftast ca 45-60 min på mig i duschen, men då rakar jag mig över i stort sett hela kroppen och i olika vinklar för att verkligen komma åt stubben, tvättar håret, låter inpackningar verka och smörjer därefter in mig med diverse krämer och oljor. Kan duscha snabbt också, men då känner jag mig inte ren.
Jag är inte ensam. du också. Jag kan också duscha snabbt men då känner jag inte mig ren
ja i 15 min tandborstning
hatar
Nu måste jag ändå fråga: Ni som hävdar att ni bara duschar i 5-10 min om dagen, rakar ni er inte varje dag?