Ont efter ägglossning?!
Jag hade trolig ÄL i fre-lör och vi hoppas nu på ett plus i aug. En del symptom uppkom iom denna ÄL och jag undrar över följande:
Dagen innan ÄL-test visade positivt hade jag mensvärk så till den grad att jag gick och köpte tamponger och väntade på en plötslig, oväntad mens. Men, ingen mens. Varför sån värk?!
Nu dagarna efter (idag ÄL+3) har jag upplevt molande värk från mitten av magen mot vänster äggstock. Kan man känna värk eller andra symptom efter befruktning, isf vilka?
Jag har även tagit tempen och den ligger nu nästan en hel grad över min BBT. Hoppas att det ska båda gott!
Jättetacksam för era inputs! 
Symtom på graviditet ska/kan också vara väldigt lika de man får inför mens.
Går själv och väntar, har bim idag, men negativt test igår, så väntar någon dag med test tror jag, om inte mensen kommer. Känt av "symtom" sen äl+3, även om det bara var inbillningssymtom. Har ganska mycket symtom nu, så får se om det blir ett plus eller blödning.
läste detta på en sida angående v1-3 länk om du klickar HÄR.
"Redan nu kan du känna ömmande bröst, illamående och molvärk i magen liknande de som många kvinnor känner före menstruationen"
Det borde väl rimligen vara i v 3 man kan känna symtom då, eftersom det är nånstans v2-3 man har äl och isåfall blir gravid.
Man blir ju galen av att bara vänta =) Håller tummarna för att ni får ett plus =)