Ont efter ägglossning?!
När jag tittar på din tempkarta så tycker jag att det ser ut som att ÄL-testet peakade som du markerat den 15:e och när man får ägglossning så sägs det ju att tempen dippar just då och sen stiger igen. Du verkar dippa den 18:e och sen upp igen. Efter LH haft sin peak så sägs det att ÄL kommer 24-48 timmar efter (eller något sånt). Fortsätter tempen att ligga på typ 36,5 eller högre så tycker jag att chanserna ser goda ut. ![]()
Jag är i vecka 8 nu. Känns helt sjukt. Jag har nog tyyyp börjat fatta att det är på riktigt nu. Jag vill bara träffa BM och liksom få bekräftat allt så jag liksom kan lita på det. Jag är inte lika trött mer men bröstenvårtorna känns sköra som glas. Tuttefräs hela tiden också
Sen har jag fått massa finnar. Jag har haft problem med akne förr men sen jag gick ner i vikt för några år sen så försvann dom. Dom är tillbaka nu. Haka, bröst och rygg. Fast det känns överkomligt.
Jag såg att vi delar namn, även fast det är mitt andra namn ![]()
Ska försöka skicka MP snart!
Oj! Spännande :D förstår det, när var det du fick tid hos bm? Okej =)
Här har jag haft ont i äggstockarna tillofrån ända sen äl, kan inte skilja på om det är som vanligt eller inte, så kan ju vara både och, eller bara äl som är sen. Men hade så djävulskt ont där natten 15-16, så en tycker ju att äl borde varit då.. Hmm..
Jaså? menar du förnamnet? samma stavning tillomed?? :O
=) skickar du din adress i pm också, så jag kan skicka byxorna? :D
Jag önskar jag kunde haft en relation med min svärmor men hon gick bort vara ett halvår innan jag och killen träffades. Däremot är svärfar den ljuvligaste lilla gubbe som finns! Härligt när man funkar bra mellan familjerna.
*snyft!*