• Anonym (hjälp)

Gurkan har fastnat i slidan!!

Hej!!! någon måste verkligen hjälpa mig

Jag är oskuld och så igår natt funderade jag på att jag skulle ta en gurka och föra in, så jag gjorde det.
    Jag formade gurkan som en kuk.
    När jag tar ut den från slidan känns det som toppen har åkt av,men jag kunde inte riktigt se ifall den var borta eftersom det va helt mörkt i mitt rum.Jag blir jätte orolig över att den kanske har fastnat inne i mig?? Jag stoppade i fingrar för att känna ifall jag kunde känna toppen av gurkan men det kunde jag inte.
    Min fråga är nu, kan toppen vara i slidan även fast jag inte kunde känna den? Alltså jag är så rädd vet inte vart jag ska ta vägen hjälp mig

• Svar på tråden Gurkan har fastnat i slidan!!
  • todo nada
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 15:14:47 följande:

Det här måste ju helt ärligt va en troll tråd

Det har hänt att folk kommit in med glödlampor i röven till akuten, så vet jag inte längre vad jag ska tro faktiskt..
  • Anonym (ms)

Ta en ny gurka och forma som en kikare..
    jag kan hjälpa dej att titta in...

• Anonym (haha)
    todo nada skrev 2015-07-24 15:16:32 följande:

Det har hänt att folk kommit in med glödlampor i röven till akuten, så vet jag inte längre vad jag ska tro faktiskt..

Sant haha
  • Anonym (Been there)
    Anonym (hjälp) skrev 2015-07-23 02:11:33 följande:

Men kan någon svara på min fråga:

när jag kände med fingrarna så kände jag och det fanns inget. Kan det ändå fortfarande finnas något även fast man inte känner det

Gå på toa och försök bajsa. Försök krysta ungefär samma rörelse som när man bajsar. Förhoppningsvis hör du ett plopp i toan av gurkbiten. Nu vet du att en gurka inte är tillräckligt hård för att testa med. Prova en korv, men slå in den i gladpack först.
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (Been there) skrev 2015-07-24 15:43:38 följande:
    Gå på toa och försök bajsa. Försök krysta ungefär samma rörelse som när man bajsar. Förhoppningsvis hör du ett plopp i toan av gurkbiten. Nu vet du att en gurka inte är tillräckligt hård för att testa med. Prova en korv, men slå in den i gladpack först.
    Alltså.. Vad äter du för korv som är hårdare än en gurka?
  • MrsPJ

Hahahaha man ska inte gå in på FL när man åker kommunalt, jobbigt att hålla inne ett vrålgarv

• Anonym (haha)

Asså wtf gurka och korv vad kommer här näst ?? Asså har fan inte garvat så här mycket på länge

• PrimitivMan

Hmm tror inte jag vill bli bjuden på sallad av TS. 

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (haha) skrev 2015-07-24 16:52:04 följande:

Asså wtf gurka och korv vad kommer här näst ?? Asså har fan inte garvat så här mycket på länge

Varför är det så roligt? Rätt vanligt faktiskt...
  • Anonym (haha)
    Anonym (Mjo) skrev 2015-07-24 16:59:34 följande:

Varför är det så roligt? Rätt vanligt faktiskt...

vad som är roligt ?? Wtf ts kör upp en grönsak i fittan och du använder korv ?? Asså inte direkt normalt vafan bästell en dildo eller något liknande på internet kommer på posten i anonyma packet mitt ex ville också testa få något i båda hålen samtidigt så hon kom också med en sjukt förslag på att använda en morot och jag lovar det blev inget sex den kvällen haga så jag köpte en från teknikmagasinet och en från sexvaruhuset sök på google om du vill hitta inte så svårt och dom kostar unte en förmögenhet heller ;)
Svar på tråden Gurkan har fastnat i slidan!!