Vårbebis Malmö 2016
Hej!
Några fler där ute som väntar en liten vårbebis? Själv har jag nyligen plussat så om allt går väl väntas ett litet syskon i början av april!
Hej!
Några fler där ute som väntar en liten vårbebis? Själv har jag nyligen plussat så om allt går väl väntas ett litet syskon i början av april!
Var går du
[quote=75935008][quote-nick]RobzMarley skrev 2015-10-29 12:17:26 följande:[/quote-nick]
Var går du på Mvc??
Jag går på Cura och där blir alla erbjudna kub oavsett ålder. Jag är 30 och ska göra nästa fredag. Gjorde med dottern också när jag var 27.
Hej allesammans.
Ursäkta min frånvaro, men jag har varit superdålig, blev inlagd på KK i sex dagar med dropp. Nu är mina värden bra igen, förutom sköldkörteln, ska ta nya prover nästa vecka. Jag går in i vecka 16 (15+0) imorgon, men jag mår fortfarande superilla och kräks.
Hur mår ni andra?
Vad roligt att ni är så många som har fått bra resultat på KUB-testet, kommer inte ihåg vad jag fick, men det såg iaf jättebra ut.
Är det någon som har bokat tid för RUL? Jag ska på mitt 11/12.
Jag har tyvärr inte FB så jag hänger på här så länge ni är kvar. :)
Hej allesammans.
Ursäkta min frånvaro, men jag har varit superdålig, blev inlagd på KK i sex dagar med dropp. Nu är mina värden bra igen, förutom sköldkörteln, ska ta nya prover nästa vecka. Jag går in i vecka 16 (15+0) imorgon, men jag mår fortfarande superilla och kräks.
Hur mår ni andra?
Vad roligt att ni är så många som har fått bra resultat på KUB-testet, kommer inte ihåg vad jag fick, men det såg iaf jättebra ut.
Är det någon som har bokat tid för RUL? Jag ska på mitt 11/12.
Jag har tyvärr inte FB så jag hänger på här så länge ni är kvar. :)
Ellerhur! Hade jag gått dit jag hör till så hade jag inte blivit erbjuden eftersom jag är yngre ön 32 eller var det 33, såfall hade jag fått betala 2600 eller var det 1600..
Men usch..din stackare:( Hoppas det släpper nu, är ju fruktansvärt att gå och må illa så länge. Mitt har i stort sätt släppt nu, v15.
Jag har tid för rul den 15/12. Längtar så mycket..vi ska ta reda på kön:) Ska ni?