Vårbebis Malmö 2016
Hej!
Några fler där ute som väntar en liten vårbebis? Själv har jag nyligen plussat så om allt går väl väntas ett litet syskon i början av april!
Hej!
Några fler där ute som väntar en liten vårbebis? Själv har jag nyligen plussat så om allt går väl väntas ett litet syskon i början av april!
Ååå stackars er som mår så dåligt. Jag mår illa men klarar mig bra med lergigan så jag ska inte klaga. Efter ul i v 6+5 då vi fick se ett tickande hjärta så berättade vi för min mamma och mina systrar samt en vän. Övriga får veta efter kub. Ska ta prover den 15/10 och ul den 5/11 så är några veckor kvar. När har ni kub?
Hej!
Får jag lova att vara med? Väntar mitt fjärde barn i maj. BF den 20:e.
Jag är 30 år gammal. Jag har två pojkar födda 06, -07 och en dotter med en annan pappa född -12. Det är min nuvarande sambo. Han har dock hängt med sen yngste sonen var 2 år.
Tja, vad mer.. Jag är lärare och har tidigare jobbat med sfi, men är nu klasslärare för en åk 5.
Hej!
Får jag lova att vara med? Väntar mitt fjärde barn i maj. BF den 20:e.
Jag är 30 år gammal. Jag har två pojkar födda 06, -07 och en dotter med en annan pappa född -12. Det är min nuvarande sambo. Han har dock hängt med sen yngste sonen var 2 år. Tja, vad mer.. Jag är lärare och har tidigare jobbat med sfi, men är nu klasslärare för en åk 5.
Känner som precis som. Hade också gärna väntat till efter kub-testet. Men eftersom läget är som det är...
Hemskt jobbigt att du mår så dåligt. Vet hur det känns. Vi får hoppas det går över inom några veckor.
Men gör du kub-test även om du är yngre än 33?
Ååå stackars er som mår så dåligt. Jag mår illa men klarar mig bra med lergigan så jag ska inte klaga. Efter ul i v 6+5 då vi fick se ett tickande hjärta så berättade vi för min mamma och mina systrar samt en vän. Övriga får veta efter kub. Ska ta prover den 15/10 och ul den 5/11 så är några veckor kvar. När har ni kub?
Ja vi får verkligen hålla tummarna för att vårt illamående går över snart. Sitter ditt också i dygnet runt?
Jag bekostar kub-testet själv, ville gärna göra det eftersom jag är över 30 år.
Hej allihopa! Hur går det för er? Jag är nu inne i v 12 och mår mycket bättre. Lyssnar lite då och då på hjärtat med doppler så jag vet att det tickar på där inne:) Nu börjar det närma sig för kub..man både längtar och fasar.. ska bli skönt när det är avklarat. Är det någon som är sugen på att gå med i fb-grupp? Tycker det är lite roligare:)
V 13 för mig. Mår fortsatt dåligt, om inte sämre faktiskt. Tar på krafterna! Men jag gjorde KUB-us igår och fick ett bra resultat. Så det var skönt med så positiva nyheter just nu. Hade inte gjort något UL under den här graviditeten, blev helt fascinerad av hur mycket den lille skuttade runt. Jag kunde inte sluta le. BM bara skrattade hela tiden, för hon hade svårt att ta bilder eftersom det var så mycket rörelse.
Är det någon som är sugen på att gå med i fb-grupp? Tycker det är lite roligare:)
V 13 för mig. Mår fortsatt dåligt, om inte sämre faktiskt. Tar på krafterna! Men jag gjorde KUB-us igår och fick ett bra resultat. Så det var skönt med så positiva nyheter just nu. Hade inte gjort något UL under den här graviditeten, blev helt fascinerad av hur mycket den lille skuttade runt. Jag kunde inte sluta le. BM bara skrattade hela tiden, för hon hade svårt att ta bilder eftersom det var så mycket rörelse.