BF april 2016
Hur rädda är ni gör att RUL ska ha visat på "fel" kön? Alltså att de har sagt/sett fel. Jag tänker att de verkar vara ganska säkra nuförtiden. De var två stycken som gjorde RUL på mig och båda sa samma. Då vill jag tro på det :)
Hur rädda är ni gör att RUL ska ha visat på "fel" kön? Alltså att de har sagt/sett fel. Jag tänker att de verkar vara ganska säkra nuförtiden. De var två stycken som gjorde RUL på mig och båda sa samma. Då vill jag tro på det :)
Varit till bm och tagit prov järnet låg åt helvete 24 av 60 så väldigt lågt så nu blir det att äta järntabletter till bf.
Hej alla! Nu har jag inte skrivit på väldigt väldigt länge men hade velat höra om nån av er skulle kunna hjälpa mig :) det lutar åt att jag kommer vara sjukskriven resterande tid av graviditeten dock inte pga av bebisen utan andra skäl som gör att jag inte kan arbeta. Nu till min fråga...vet ni om föräldrapenningen baseras på min årsinkomst inkluderat med min sjukpenning. Dvs från va Mars 2016 och ett år tillbaka? Eller räknas det från dagen jag blev sjukskriven och ett år tillbaka...känner mig lite orolig för ekonomin då jag kommer vara sjukskriven totalt sett nästan hela fem månader...tack på förhand :)
Va på rul idag o en vild liten pojke fanns där inne :)
Har haft lillen liggandes längst ner av magen hela dag tydligen lägger den sig på en nerv för det är inte skönt :( varje gång man buffar lite för att försöka få den att flytta sig får man sig en rejäl spark på sidan...
Skön plats att ligga på kanske så det är bara för mamma att lära sig att det är så
Igår var jag hos en sjukgymnast för foglossningen. Det var faktiskt jättebra! Hon gjorde en massa tester, frågade 100 frågor och ska göra ett specialgjort träningsprogram tills nästa vecka när jag ska komma tillbaka. Fick låna bälte också. Skönt med någon som förstår problemet! Nu harj ag ju också en lista på vad jag INTE ska göra, har skrivit det på en anslagstavla i köket så att både jag och mannen blir påminda, jag om att inte göra det och han om att göra det åt mig ;) Som tex att springa i trappan upp och ner, nä nu får han gå ärenden åt mig istället =)