• almasmamma

Ivf falun hösten 2015

Hej! 

Vi ska göra vårt första ivf, och vi valde att göra det i Falun. Nyfiken om det är fler som ligger i startgroparna för ivf i dagarna? Börjar med sprutor nästa vecka och planerar äggplock och återföring runt vecka 34. 
    Vore kul om vi var fler som man kan bolla tankar och funderingar med

• Svar på tråden Ivf falun hösten 2015
  • Sookie85

Hoppas2014 - kan du höra av dig till ivf i Falun och få komma in på vul där? Blöder du nu med? Håller tummarna att det är som det ska, vanligt med blödning ju.

Väntar2015 - nu är mjölkstockning borta, men går runt med bröstvärmare dygnet runt.

Blöder du fortf från underlivet? Jag blöder lite så det räcker men trosskydd, ömheten börjar försvinna helt nu men har ont i svanskotan då jag suttit länge.

Grabben blir en månad på lördag :)

• finee

Hoppas2014 - håller tummar och tår för djg att det går bra. Tror som de flesta säger att du kan vara lugn, det är ju ändå vanligt med blödningar i första trimestern. Förstår dock att du är orolig, verkligen. Varmaste kramen!

• hoppas 2014

Vi fick komma in till gyn idag (vi ringde inte ens) efter en hemsk kväll o natt... helt sönder gråten.. Både livmodertapp va irriterad och svullen och moderkaka som va långt ner men en liten en som rörde på sig o ett hjärta som slog. Va helt säker på att de va kört men nu ska jag försöka att inte stressa upp mig om lite blod kommer även om de är färskt.

• somdu

Ååå gud va skönt att höra :)

Va bra att ni åkte in, man blir ju så orolig & ledsen när nått sådant händer.

Vilken bra dag :)

• MamaSniff

Åh, vad skönt att höra!!! Så glad att lilla livet mår bra! Tack för att du uppdaterade oss.

• väntar2015

Sookie - jag slutade blöda efter några veckor men hade sårvätska (?) Ganska länge...

Å vad skönt att höra hoppas! <3

• finee

Hej alla Falu-IVF:are Hur går för er med magar eller bebisar?

Själv tror jag att mensen kommer i helgen, och att det blir FET i den cykeln. Har en fråga till er i tråden som fått prednisolon och trombyl (vet att iaf irrbloss, Sokie och hoppas2014 har fått det, väl?). Vilken cykeldag började ni ta det? Och hur länge tar ni det? Var det svårt att få det utskrivet?

Kram!

Svar på tråden Ivf falun hösten 2015