• Anonym (ts)

    Min sambo tänder inte på mig

    Det är fem månader sedan vår andra son föddes och vi har inte haft sex ännu. Jag har försökt många gånger men han vill inte.. Han har inte velat kramas, pussas eller något fysisk alls för den delen. . Han har bara bett om avsugningar och faktiskt har han fått det, den ena efter den andra utan att jag får något tillbaka.

    En kväll klämde han ur sig att han inte tänder på mig längre. "Du är för fet." Samt att jag ådrog mig en bäckenskada under förlossningen som han finner extra avtändande då jag får använda krycka.

    Jag väger lika mycket nu som innan graviditeten - och då var det inget konstigt. Min skada kändes så ledsamt att han ens påpekade.. Jag rår inte för det och jag uppleverdet som att han inte vill ha mig p g a jag är "svag"..

    Känner mig så sårad och lurad. Utnyttjad. Jag vet inte.. Hur skulle du tolka det? Hur ska ja tänka? (Och ja. Jag tänker på vikten osv..)

  • Svar på tråden Min sambo tänder inte på mig
  • j a d e

    Tja.. jag hade tänkt att han kan suga sin egen kuk hädanefter eller tills han hittar en lämplig läderbög han finner het.

    Lite så?

  • MammAmma
    j a d e skrev 2015-08-05 22:34:23 följande:

    Tja.. jag hade tänkt att han kan suga sin egen kuk hädanefter eller tills han hittar en lämplig läderbög han finner het.

    Lite så?


  • Rumpelstiltskins

    Oerhört förnedrande och kränkande och förmodligen inte det du vill höra men varför vara i ett förhållande där den ena inte attraheras av den andra? Dessutom säger det en hel del om honom att han vill ha en avsugning av någon han inte attraheras av. Jag hade då inte velat ha någon slickandes mellan mina ben som jag inte fann attraktiv.


  • Anonym (Helt ärligt nu)

    Du knäcker av några av de nedersta revbenen på det lilla kräket, sedan ställer du dig bakom honom och trycker ner honom till framstupa och skriker, med "crazy-bitch"-röst: "SUG DIN EGEN JÄVLA KUK DITT VIDRIGA JÄVLA AS!", samtidigt som du knådar din mammamage mot hans rygg och säger: "Mmm, känner du hur fettet riktigt dallrar...?"

  • Anonym (Helt ärligt nu)
    Rumpelstiltskins skrev 2015-08-05 22:44:48 följande:

    Oerhört förnedrande och kränkande och förmodligen inte det du vill höra men varför vara i ett förhållande där den ena inte attraheras av den andra? Dessutom säger det en hel del om honom att han vill ha en avsugning av någon han inte attraheras av. Jag hade då inte velat ha någon slickandes mellan mina ben som jag inte fann attraktiv.


    Män är inte som andra kvinnor, vettu. ;)
  • viseversa
    j a d e skrev 2015-08-05 13:34:23 följande:

    Tja.. jag hade tänkt att han kan suga sin egen kuk hädanefter eller tills han hittar en lämplig läderbög han finner het.

    Lite så?


    Håller med!
  • Långisen

    Det är ju bara konstigt om han lägger en sådan kommentar.. då lä det ju vara någonting med honom som inte står rätt till.. varför ska han få njuta men aldrig du..? :O

  • Anonym (Särbo?)

    Jag sover nästan jämt själv för han somnar jämt i soffan med mobilen förutom 1 natt av 14 o då har vi inget roligt ihop. Det kan gå flera månader emellan o jag tjatar o gnäller att man duger bra nån gång o känner sig som en hora utan betalning men då säger han att jag bara gnäller o inte vill höra o sen sover han i soffan igen. Så du är inte själv.

  • Ego Lovers

    Jag hade slutat tvätta hans kläder och när han kommer hem från jobbet får han ta hand om sina barn så han får lära sig hur livet som varannan vecka förälder ser ut.

Svar på tråden Min sambo tänder inte på mig