Inlägg från: lövet2 |Visa alla inlägg
  • lövet2

Asylsökande utförde knivattacken i Västerås.

Gert skrev 2015-08-11 21:04:19 följande:
    Så där brukar det låta när gärningsmän är invandrare eller utlänningar. Det var likadant i Lisa Holm-tråden.
    Det har varit en massa vita män som sprungit runt med kniv och/eller yxa och jagat folk. Både sårat och dödat. I de fallen beror det visst på antingen droger eller galenskap. Men om en brun eller svart man springer runt med kniv, då beror det på hudfärgen eller religionen alltså? Har jag förstått det hela rätt där? Obestämd
  • lövet2
    Gert skrev 2015-08-12 17:40:23 följande:
    Visst. Litauen som sitter anhållen för mordet på Lisa Holm är vit.

Dubbelmördaren i Ljungsbro heter Doudou Ahoka och var påverkad av en drog som heter MDPV.

mordarbloggen.wordpress.com/2014/03/04/mordar.../
    Jag tänkte närmast på de så aktuella fallen i Umeå. Ja, och så har vi förstås Piteå också, men det är ju flera månader gammalt.
  • lövet2
    Anonym (Xxx) skrev 2015-08-12 18:26:20 följande:
    Skillnaden mellan dessa 2 grupper är att dom som inte tillhör Sverige ska inte heller belasta vårt land. Vi har inte råd eller resurser till det, när vi har vårt egna att ta hand om. Förstår du inte det enkla?
    Sverige ska alltså ta hand om sina egna knarkare och galningar, men om en utlänning knackar på, så ska vi förutsätta att h*n är en knarkare/galning och hålla dörren stängd? Hellre stänga ute 99 normala hjälpsökande än att riskera att släppa in en extra galning? Jo, jag förstår precis. Jag håller bara inte med.
    Svenska galningar får härja ganska fritt. Det är ingen bra lösning. Asylsökande galningar får också härja ganska fritt. Dålig lösning även det. Jag kan däremot inte tycka att din lösning är bättre.
  • lövet2
    Gert skrev 2015-08-12 21:04:01 följande:
    Jimmie Åkesson är det enda som vågar kommentera morden. Jimmie gör statsministerns jobb med svetsaren är tyst som en mus.

sdkuriren.se/jimmie-akessons-tankar-kring-tra.../
    Du menar att det är statsministerns jobb att kommentera alla grova brott som begås i Sverige?

(Kan du lite OT förresten upplysa mig om hur Jimmie kommenterade knivmordet i Piteå?)
Svar på tråden Asylsökande utförde knivattacken i Västerås.