BIM September
Jag hakar också på. Kämpar efter ett mf i v 7 i juni. Det här blir tredje försöket sedan dess. Jag har beräknad äl 20-22/8 (cykeln är fortfarande lite ur balans) och bim 1-3/9. Håller tummarna för tredje gången gillt!
Jag hakar också på. Kämpar efter ett mf i v 7 i juni. Det här blir tredje försöket sedan dess. Jag har beräknad äl 20-22/8 (cykeln är fortfarande lite ur balans) och bim 1-3/9. Håller tummarna för tredje gången gillt!
Nu börjar vi ju bli ett gäng så jag skrev ihop en lista för äl och bim. Här kan nya fylla på med sina datum eller så kan man ändra/ta bort sitt datum/alias om nåt förändras. Sen hoppas jag på att vi kan lägga till en massa + så småningom! :)
Ägglossning:
20/8 Louice87, LindaPernilla
20-22/8 gruvan
22/8 Snelson
23/8 livias
28/8 Tussigullan, Fronten
BIM:
29/8-1/9 eemc
1-3/9 gruvan
4/9 Louice87, LindaPernilla
5/9 valkyrian, Snelson
6/9 livias
10/9 Fronten
11/9 Tussigullan
Ägglossning:
20-22/8 gruvan
21/8 Maräng86
22/8 Snelson
23/8 livias
BIM:
29/8-1/9 eemc
1-3/9 gruvan
4/9 Louice87, LindaPernilla, Maräng86
5/9 valkyrian, Snelson
6/9 livias
10/9 Fronten
11/9 Tussigullan
Ägglossning:
20-22/8 gruvan
21/8 Maräng86
22/8 Snelson
23/8 livias
2/9 Smurfan med familj
BIM:
29/8-1/9 eemc
1-3/9 gruvan
5/9 valkyrian, Snelson
6/9 livias
10/9 Fronten
11/9 Tussigullan
16/9 Smurfan med familj
Ägglossning:
20-22/8 gruvan
21/8 Maräng86
22/8 Snelson
23/8 livias
24/8 Stemia
25/8 Spring16
28/8 Tussigullan, Fronten, Tussilagon
2/9 Smurfan med familj
BIM:
29/8-1/9 eemc
1-3/9 gruvan
5/9 valkyrian, Snelson
6/9 livias
7/9 Stemia
8/9 Spring16
10/9 Fronten
11/9 Tussigullan, Tussilagon
16/9 Smurfan med familj

Jag är fortfarande inte säker på om jag har haft äl eller inte. Den borde ha kommit i mitten/slutet av förra veckan men jag fick aldrig något riktigt positivt äl-test (även om det var en hög stegring under 2-3 dagar) och jag har inte känt av den som jag brukar. Vi har iaf sett till att få till det hela veckan men nu åker sambon på jobb i en vecka så jag hoppas verkligen inte äl behagar komma då! Bara att vänta och se...
Tredje försöket efter mf och sjätte totalt, andra barnet.
Samma här, vet ibte om jag haft ägglossning trots att testerna inte kommit till maximal tyvärr :( vissa säger att har man regelbunden mens samt cykel så har man ägglossning varje månad, vissa säger att ägglossningen utesluts ca två ggr per år. Vad ska man tro?
Jag har oxå regelbunden cykel på 27-28 dagar o ska ha bim i morgon. Men om man ibte haft ägglossning kan inte mensen dra ut på det då? Jag hade ju hög fertilitet i 15 dagar så min lutefas blev bara fem dagar istället för fjorton om nu mensen kommer i morgon? I vanliga fall brukar jag droppa några droppar ca två dagar innan mensen kommer. Så får väl se? Ja efter mf osv ksn väl kroppen krångla till det :( detta är värt elfte försöket och ansökan om infertilitet utredning postades förra v ;) vänte tid tre månader :( hur länge har ni försökt?
Jag vet ju som sagt inte om jag har haft någon äl den här månaden men om jag hade det när jag borde är jag på bim -4 idag. I förrgår började jag få tjocka bruna flytningar vilket jag har fått i mina båda tidigare graviditeter. Men, nu när jag var på toa droppade det några droppar färskt blod och det kom även på pappret när jag torkade mig. Har satt i ett trosskydd för att se om det fortsätter. :( Har någon av er varit med om nåt liknande oavsett om ni varit gravida eller ej?
Är på BIM -5
Ömma bröst, fick bruna flytningar igår och misstänker att mensen kommer tidigare än beräknat.
Sjukt besviken.
Eller någon annan med mörka flytningar/ sparsam blödning???
Det låter ju tråkigt! Jag har googlat lite och du har nog rätt... Det verkar inte alls vara nåt positivt med denna typ av flytningar.
Hoppas du få + snart.
Åååå ja vet knappt om jag haft äl eller om det är på gång nu...eftersom stickorna var positiva men kändes för tidigt efter mensen ( typ dag 7 och 8)...nu är jag på cykeldag 12. .
Jag pratar gärna om annat! Älskar frönknäcke :) lätt o laga! Nån som har matkasse som är nöjd o vill rekommendera? :)
Bim idag. Testade trots att jag haft bruna flytningar och mest troligt ingen ägglossning. Negativt. Besviken. Mot försök nummer 7 i bim oktober tråden, om det finns någon?