Inlägg från: babytjejen |Visa alla inlägg
  • babytjejen

BIM September

Fick min mens precis så hoppar över till denna tråd...har äl den 12/9 o bim den 26/9 ( en hel evighet tills dess), så trött på att vänta nu, vill bli gravid nu!!

• babytjejen
    mariafii skrev 2015-08-30 09:24:45 följande:

Hehe var glad att du inte har så lång cykel iaf. Här är min så lång att jag inte ens kommer ha ÄL i september. Sist tog de 10 försök och det var verkligen en evighet med så långt mellan. Lycka till i september ????

Ja, jag är riktigt glad att jag har en jämn cykel så jag vet när äl o bim är..speciellt när jag jobar kväll varannan vecka..vill ju inte behöva väcka sambon i onödan. Nu har dock äl lagt sig så den ligger på dsgveckan..kanske bara en dag man behöver köra på kvällsveckan vilket är skönt. Myset är ju mkt bättre när man är piggare o mer på :) inte trött efter en lång jobbkväll o nyvaken (sambon)..
  • babytjejen
    Miniflicka93 skrev 2015-08-30 13:51:14 följande:

Har äl idag men känner inget alls? I början av mina fertila dagar hade jag äl flytningar. Meeen! Nu när vi myst till de i 2 dagar så blir jag osäker om jag fortfarande har det? Jag har fortfarande trådiga "äl flytningar" men de säger ju att om man har haft sex dagen innan kan de lika gärna vara efter mannens utlösning? Måste man känna av äl? Jag känner inget alls... :(

Jag känner aldrig av äl förutom under själva akten då jag är lite känsligare o det känns mer, nästan göra lite ont ibland...
  • babytjejen

Hoppas det tar sig för alla nu :) hoppas att tiden går fort nu så min äl o bim kommet snart...

• babytjejen
    hennaah skrev 2015-09-01 12:36:53 följande:

Ni som ÄL-testar. När brukar ni ta dom? Vilken tid ungefär? :)

Från början tar jag på morgonen o strax innan öl tar jag på kvällen oxå för att hålla bättre koll på stegring. Har väldigt jämn cykel så skulle kanske inte behöva ta teater men vill ändå veta så jag vet när man ska mysa extra mkt o när jag behöver väcka sambon på mina kvällsveckor då jag inte är hemma förren vid midnatt...
  • babytjejen

Förförra gången tyckte jag att kroppen hade massa symptom men inget plus...Förra gången var min hjärna säker på att vi lyckats så nu vet jag att jag inte ska lyssna på mig själv över huvud taget utan bara vänta på bim o hoppas på det bästa...först ska dock äl vara o den är om lite över en vecka..snälla låt tiden gå fort nu!

• babytjejen
    Smilla skrev 2015-09-06 23:20:01 följande:

ÄL+8 idag (tror jag) och än märker jag inget alls. Känner mig redan deppig och ledsen över att jag tror att det inte blir något. Vet att det är tidigt än men har verkligen noll symptom. Varför kan tiden inte bara flyga fram?

Någon av er som inte haft några symptom alls men fått plus?

Med min första hade jag inga symtom alls innan jag plussade o knappt några efter Heller :)
  • babytjejen

Har haft ont o ömmat nere i tjejmagen hela dagen idag. ..o äl är inte förrän på lördag så vet inte vad detta är. Har börjat dricka grapefruktjuice då jag läst att det ska underlätta, är väl mest en skröna men gör det väl mest för att göra barnvakandet lite roligare; känns lijsom lite bättre när man gär något mer än bara vänta..o om man är mer avslappnad o så ,så kanske kroppen blir lite mer mottaglig ;)

• babytjejen

Ältest starkare nu på kvällen så imorgon el imorgonkväll poppar nog smileyn upp o öl är troligtvis på lördag el söndag..sen kommer den låååååånga väntan på bim. O ja vet att jag kommer känna efter en massa fast jag vet att det inte ger något. Både min kropp o miTT huvud har ju varit säker på att jag varit gravid men haft fel så vet ju att jag inte kan lita på mig själv där ;)

• babytjejen

Fick smiley imorse så nu är det mys på allvar..har kört på torsdag, fredag..kommer köra på idag o imorgon med o hoppas på att detta är våran månad. Vill så gärna lyckas nu o vill inte att det ska ta ett år som förra gången...har försökt sedan maj nu o vimm gärna plussa innan året är Slut, helst typ nu!!!

Svar på tråden BIM September