BIM September
Hej! Hoppar gärna med här, har bim 22 september. ![]()
Hej! Hoppar gärna med här, har bim 22 september. ![]()
Klart plus Grattis! Har varit med om samma. CB digital kräver mer hcg för att slå över till positivt! ![]()
Nu behöver jag er hjälp tjejer! Är uppe och hela familjen sover. Testade mig och fick ett svagt plus på vanliga cb men negativt på cb digital. Vad betyder detta??
Grattis säger jag! ![]()
Hej! Jag har BIM på lördag men har känt mig lite konstig sista dagarna så tänkte att jag tar völ ett test lite för tidigt... dessa tester är från idag med morgonurin. Visst är det väl positivt? Är så rädd för att få spökstreck men de är rosa i färgen, tre stycken och två olika test...
Kul med flera plus i tråden, grattis igen!
Själv väntar jag på ägglossning, 10/9. Tiden går sakta...
Kul med flera plus i tråden, grattis igen!
Själv väntar jag på ägglossning, 10/9. Tiden går sakta...
Grattis till er som plussat!! ![]()
Jag har följt den här tråden från start, men inte skrivit någonting själv ännu.
Jag hade ÄL ca den 15e aug, men trodde inte den skulle vara förrän den 28e.
Kunde inte hålla mig och testade imorse. Äntligen, efter 6 månader visade äntligen testen någonting annat :D
Första är på morgonen och den under är 4 h efter.
Blev lite nervös eftersom det strecket är svagare. Är det normalt tror ni?
Grattis till er som plussat!!
Själv väntar jag in ägglossning som borde bli onsdag-torsdag. :)
Jag är på bim -6 idag och har sedan efter äl haft "filmjölk" flytningar. Nu idag har jag fått ganska mycket flytningar och dem är vita o trådiga! Nästan som de jag hade vid äl. Har även molande värk i magen. Har aldrig haft detta innan o undrar om de e vanligt att man får sådana här flytningar innan bim om man är gravid?
Jag har blivit galen. Man ska inte kolla gamla test men har fått ett troligt spökstreck från 2/9 tycker jag ser skuggor hela tiden men jag har nog verkligen bara blivit galen. Borde ju ökat isåfall och tog ett digitalt i lördags som inte visade något. Men fortfarande väldigt ont i tjejmagen alltså molande värk. ÄL +9