• HCS

BIM September

Nja inte direkt några tecken.. lite lätt illamående ibland bara, kissnödig oftare.. Fick ett svagt streck på testet idag också äl + 8. Hoppas så nu efter skrapning i v 15 i somras.

Ditt första?

milja87 skrev 2015-09-20 20:11:16 följande:

Jätte seg väntan...

Har du några typiska tecken?

Mina bröst är fortfarande ömma (om jag rör dom) och jag har mycket vita flytningar (sorry för too much information) Känner mig också allmänt svullen och uppblåst (mer än vanligt) men jag jobbar som flygvärdinna så det kan ha med det att göra..

• HCS

Jag var 21 när jag blev gravid med vår första är nu 31. Är ju jätteolika situationer alla här är i, så varför skulle inte du passa in? Låter väl som en bra ålder för att börja planera för barn. Håller tummarna för att du är gravid ändå trots att det inte är planerat.

milja87 skrev 2015-09-20 20:42:53 följande:

Första ja

Men egentligen oplanerat OM jag är gravid, så jag passar kanske inte in här. Min sambo vill vänta lite till med barn medans JAG längtar jätte mycket...

Varför ska karlar var så trögstartade? Vi är 28 & 30 och blir inte yngre direkt

• HCS

Trist.. samma här

Fian88 skrev 2015-09-21 06:50:25 följande:

Blankt test nu på morgonen! Ska försöka att inte testa mer utan se om mensen dyker upp eller ej.

• HCS
    Moneal skrev 2015-09-21 09:52:24 följande:

Upp med ha korna tjej, ni är trots allt tidigt ute och hcg kan vara olika högt beroende på hur man druckit och så vidare.

Jag hejar på er allihopa :) :)

Lizzie09 skrev 2015-09-21 09:27:58 följande:

Fick också ett svagt streck med testlagret idag, fy fan vad tråkigt att man inte kan lita på det!

Tack! :)
  • HCS

Ser svagt! Fortsätter hålla tummarna!

Fian88 skrev 2015-09-21 12:24:23 följande:

Ser nu att det inte syns nått på min bild på datorn. Av nån konstig anledning så kan jag knappt se några bilder i appen (ser bara texten till bilden), men det är ju inte världens bästa app direkt:-P 

• HCS

Tack tjejer för att ni tittar! Litar inte på svaga cb och har själv trixat fram allt för många spökstreck på dessa test, så förstår vad du menar Lizzie09. Men det är svårt att låta bli!

• HCS

Ser positivt ut! Vilken dag efter ägglossning?

Anna09 skrev 2015-09-21 12:43:48 följande:

Man blir ju galen efter ett tag. Men e det två streck? Skall ha min mens först på onsdag och detta test gjordes vid lunch. Inte morgon urin. 

• HCS
    Fian88 skrev 2015-09-22 09:20:34 följande:
    Tråkigt!:(
    Fick också negativt i morse (testade fast jag sagt att jag skulle låta bli) och idag kan man inte skymta någon antydan till streck:(
    Antar att vi ses i oktober-tråden.
    Tråkigt! Ja vi ses nog där! Man kan skymta nåt, men gissar att det är en spökskugga bara på mitt test. Hade hoppats på ökning. Tänker ta ett nytt på fredag om inte mensen dyker upp!
  • HCS

Grattis!!! Härligt!

Ska nog ta mitt sista cb idag också. Borde se en ökning ifall det är nåt.

Fian88 skrev 2015-09-23 07:00:05 följande:

Ser ni vad jag ser?!

Svar på tråden BIM September