• misslina

BIM September

Hej!

Fick precis min mens och lämnade bim-augusti tråden. Nu hoppas jag att det blir tredje gången gillt:)
    Har två barn sedan innan ovh dom blev till på första försöket. Så man undrar varför det inte tar sig denna gång... Just nu känner jag nig rätt nere då mensen kom för nån timme sedan bara...

bim tror jag blir den 25 september :)

Nu är den låååånga väntan till äl

• misslina

Ni som gjort flera försök... Visst är det konstigt att det inte tar...

Jag har som svårt att förstå och acceptera... Man skulle vilja veta varför det inte tog...

Dessa tankar flödar mycket i mitt huvud... Ich vad kan vi göra annorlunda nästa gång? Hade vi för mycket sex... För lite? Inträffade äl när cb visade det?

Gahhhhhhh blir galen;)

• misslina
    Jadu skrev 2015-08-24 18:50:07 följande:
    Vi har medicinska skäl som kan påverka men jag har funderat,kan man ha för mkt sex så det inte tar sig?

Börjat äta mitt val kvinna och folsyra så hoppas på det bästa nu. Men samtidigt vågar jag inte hoppas för jag vet hur besvikna vi blir varje månad.
    Ja det där har jag också tänkt på med sexet.

Jag tänker att spermierna inte blir lika pigga och kanske i te lika många om man har för ofta?? Att det är bra att "samla" lite haha

Ähhh vilka konstiga tankar man har;)
  • misslina

Fick min mens igår... Och jag har haft väldigt mycket klumpar ( ursäkta) i mensen...

Kan de ha varit att ägget föste från början men det höll sig inte kvar?
    Har aldrig haft så här innan... Inte så här mycket i alla fall?
    Nån som varit med om nåt liknande?

• misslina

Nu har jag kommit över värsta besvikelsen att det inte tog denna månad. Nu är jag peppad på ett tredje gången gillt!

Så nu taggar jag inför äl. :)

• misslina
    Miniflicka93 skrev 2015-08-27 00:46:50 följande:

Jag behöver folks råd o åsikter! Har ÄL nu den 30e... Men räknade precis på det och vi har nämligen en bokad resa i mars och räknat ut att om de tar denna månad så kmr jag vara i vecka 28 när vi ska åka. Vad tycker ni. Ska vi hoppa denna månadens försök o köra nästa eller näst nästa månad i stället eller ska vi resa i vecka 28 om det tar? Är helt kluven då jag precis kom på detta och har inte precis lång tid på mig att tänka :( snälla vad tycker ni? Kmr vara en resa på ca 5 timmar.

Allt beror på hur du mår. Men resa får du i vecka 28, så på så sätt är det lugnt....
  • misslina
    Snelson skrev 2015-08-29 07:36:25 följande:

Jag har BIM 5/9 och är just nu på solsemester. Det har fallit sig så att jag har druckit ca 1 glas vin / dag under veckan (är på franska rivieran). Om det skulle visa sig att det har lyckats denna månad, hur illa är då detta?

När som tidigast kan man testa? Har test hemma som märer från 25ul men även ett testa tidigt från Lloyds apotek.

Ett glas vin per dag under denna tid är
    Ingen fara... Skulle du vara gravid tar den inte näringen från dig så här tidigt... Utan från gulkroppen...

När det gäller testerna är jag osäker... Jag vet att cb-digitala kan man ta fyra dagar innan mens...

Lycka till :)
  • misslina

Jag går också och väntar på bim. Fy så
    Segt det går.... Beräknad äl 10-11 sept. Känns som en evighet.

Men försöker att inte tänka på
    Det så mycket... Men hur lätt är det när man ser magar överallt. Var på Apoteket i går o ett annat ärende och såg en tjej i kön som köpte gravtest. Blev som avis då jag tänkte att hon kommer säkert pluss,
    Ja knäpp man bli emellanåt ;)

• misslina

Hej hej

Idag fick jag en blinkande glad gubbe på äl-testet så det börjar närma sig:)

Tempar även samtidigt. Denna gång ska vi försöka att vänta lite med sexet. Förra månaden hade vi sex varje dag från och med att jag fick en blinkande glad gubbe. Men nu ska vi vänta lite så att spermiwena får mer fart. Haha det är bara en teori, men det är värt att testa;)

Svar på tråden BIM September