BIM September
Det var ett plus!
Men gårdagen övertygade mig redan med hur jag mådde och så.
Lycka till alla!

Det var ett plus!
Men gårdagen övertygade mig redan med hur jag mådde och så.
Lycka till alla!

Grattis till alla plus!
Jag går och väntar på äl som är typ
På fredag. Blinkande glad gubbe idag också? Brukar ha det 5-6 dagar innan äl( fast glad gubbe)
Så nu blir det mys varannan dag med start i lördags.... Försöker och inte ha varje dag för att spara mannens lite ;)
Nån som vet hur tempen är efter äl, min har bara stigit..
Fick en fast glad gubbe idag... Trodde inte den skulle komma förrän torsdag typ..,
Det ska bli spännande med tempen och se exakt när äl sker efter glad gubbe... Så nu blir det att att vönta på att tempen höjs:)
Sen det här med att mysa. Vi mös igår, idag blir det och i morgon. Hade egentligen tänkt köra varannan dag men nu kom den glada gubben lite tidigare så då får vi tänka om ;)
Hur brukar ni mysa?
Efter blinkande gubbe på Äl-testet sen i fredags fick jag äntligen en fast glad gubbe idag! Visst är då idag och imorgon viktigast att mysa? Har iofs kört varannan dag sen fredags.
En fråga... Jag tycker alltid att jag brukar få tjocka trådiga flytningar i samband med äl...
Nu fick jag en fast glad gubbe idag på cb dubbel hormonindikator. Men inga såna flytningar...plus att jag fick utslag två dagar tidigare än beräknar
Flytningar har jag men inga såna... Nu har väl inte ägget släppt än men....
Så nu till min fråga... Måste man ha såna flytningar för att ha äl?
En fråga... Jag tycker alltid att jag brukar få tjocka trådiga flytningar i samband med äl...
Nu fick jag en fast glad gubbe idag på cb dubbel hormonindikator. Men inga såna flytningar...plus att jag fick utslag två dagar tidigare än beräknar
Flytningar har jag men inga såna... Nu har väl inte ägget släppt än men....
Så nu till min fråga... Måste man ha såna flytningar för att ha äl?
Tack för era svar! Då lever hoppet kvar:)
Hoppar in här! Försök nr 5 och har troligtvis äl idag?!
Testet längst åt höger är gjort idag på förmiddagen.
Jag har 2 barn sedan innan och det har sambon med.
Blev gravid på 2a försöket men fick ett tidigt MF i v.5 nu i juli.
Har myst 4 dagar i rad och tänker köra på idag med och några dagar extra, nu jäklar ska det ta sig! 
Ni som tempar.... När fick ni tempohöjning?
Jag fick en glad gubbe igår på
Äl-test... Men än så länge ingen temphöjning... Men ägget har väl i ge släppt då gissar jag?