BIM September
Nu hittade jag rätt tråd
. Mensen kom idag så nytt bim i september!
Fian88, bim 23/9, andra barnet, 15e försöket. Om nån vill lägga till mig
Nu hittade jag rätt tråd
. Mensen kom idag så nytt bim i september!
Fian88, bim 23/9, andra barnet, 15e försöket. Om nån vill lägga till mig
Då var mensen nästan slut! Ska ringa gyn imorgon och förhoppningsvis kan jag få en koll. Känns inte normalt att bli gravid på 2a försöket med första barnet och nu vara inne på försök 15..
Nu ikväll börja lite molvärk igen.. inte haft sen förra veckan.. härligt lättirriterad..
Brukar visserligen ha en liten släng av pms vid mens men då brukar de komma ca 2 dagar innan.. får hoppas de inte är mensen som tänker komma tidigt.. sen tänkte jag fråga. Lite äcklig fråga kanske men men brukar alltid ha flytningar mellan äl o bim men denna månad är de snus torrt. Någon annan som haft de så?!
Jag har följt den här tråden från start, men inte skrivit någonting själv ännu.
Jag hade ÄL ca den 15e aug, men trodde inte den skulle vara förrän den 28e.
Kunde inte hålla mig och testade imorse. Äntligen, efter 6 månader visade äntligen testen någonting annat :D
Första är på morgonen och den under är 4 h efter.
Blev lite nervös eftersom det strecket är svagare. Är det normalt tror ni? 
Hej! Kan jag hoppa in här?
Jag är en tjej på 25 år. Detta blir vårat 5e barn. (Ett änglabarn) så vi har tre underbara barn hemma som nu önskar lika mycket som oss att få ett syskon. :)
Tog ut spiralen men mensen hoppade över en månad. Och den första "riktiga" månaden har passerat utan nått plus. Idag fick vi en glad gubbe på ÄL testet. Yeah! :) Så bim är ca 20 september
Håller tummarna för att vi alla får ett efterlängtat plus :)
Tänkte bara en liten rolig fråga i gruppen! Vet era nära o kära att ni försöker? Så som familj/vänner. eller har ni de för er själva? :) Själv har vi inte berättat för någon att vi försöker men tror många anar! Nästan lite som att de går o väntar på att vi ska släppa bomben att man e gravid! haha.
Tänkte bara en liten rolig fråga i gruppen! Vet era nära o kära att ni försöker? Så som familj/vänner. eller har ni de för er själva? :) Själv har vi inte berättat för någon att vi försöker men tror många anar! Nästan lite som att de går o väntar på att vi ska släppa bomben att man e gravid! haha.
Det var ett plus!
Men gårdagen övertygade mig redan med hur jag mådde och så.
Lycka till alla!

Tror jag oxå plussade idag, svagt, Bim på tisdag. :)

Ser ut som ett streck!
Är inte ett dugg trött som jag annars varit nät jag vart gravid.. Kan somna på möten, bussen, mitt i maten.. Utan vakna 5:30 idag... Brösten ömmar, gör dom aldrig vid mens eller när jag varit gravid.. Moler i magen... Men de kn de ju göra vid mensen..
Dofter däremot.. Jag kan inte gå in i badrummet.. För de är något som luktar.. Haha.. Sambon känner inget. Beställde fyra testa tidigt test.. Tur dom skickar annonymt så den andra här hemma inte undrar vad ens fel är.. Haha.. Vad gör ni på dagarna förutom att analyserar graviditet?