• Fian88

BIM September

mariafii skrev 2015-09-08 06:26:42 följande:

phpytuJbb69258.jpg

Hjälp mig nu dör jag. Tog detta test nyss och jag ser ett streck inom tiden. Tog då ett digitalt men visade negativt. Är det ett spökstreck då? För de digitala ska väl visa med mindre hcg

Har en dotter född december 2013
    Skymtar något! Håller tummarna
  • Fian88
    Svejsan86 skrev 2015-09-10 08:07:01 följande:

Bim -6 å negativt igen.. Idag med gravidkollens testa tidigt... Ger ju snart upp

Hur många dagar sen hade du äl?
  • Fian88
    Svejsan86 skrev 2015-09-10 09:42:44 följande:

8 eller 9.. Bara ><

Tips är att försöka hålla sig med testerna till i alla fall äl+10-12. Äl+10 är ju bim-4 om man har en lutealfas på 14 dagar, och på de flesta test står det att så få som 50% får ett rättvisande svar på bim-4. Men förstår att det är svårt! Håller tummarna
  • Fian88

Har bim den 23/9 så långt kvar . Enligt app var äl igår eller idag, tror på igår eller i förrgår för då har jag haft små hugg av smärta vid vänster äggstock. Har ju bara min vänstra kvar så får jag smärta i den så tror jag på äl. + mycket flytningar från ca tisdag till igår. Vi har legat i så att säga så håll tummarna

• Fian88
    mariatheresia skrev 2015-09-11 22:38:24 följande:

Jag har samma bim, kände att det nog ar äl igår och enligt app mwd så nu har nedräkning börjat. Lovat att inte testa före 20 sep så bara att försöka låta bli smile1.gif

Vi kan ju försöka låta bli tillsammans?
    Har en del tester liggandes här hemma men bara en billig sticka kvar, de andra är cb och dom vill man ju inte gärna slösa i onödan!
  • Fian88
    mariatheresia skrev 2015-09-12 08:53:01 följande:

Låter som en plan, har också cb hemma och några billiga stickor men behöver inte slösa mer pengar på test. Måste nog lära mig att inte leta graviditetstecken

Jag beställde faktiskt två testa tidigt från gravidkollen igår . Kunde inte låta bli! Men kommer ändå hålla mig till den 20e!
  • Fian88
    halo83 skrev 2015-09-12 18:27:31 följande:

Ser ni nån ökning? El inbillar jag mig?

Fortfarande så svagt att man måste dämpa ljuset dock

phpC9ASEI26490.jpg

Jag ser inget tyvärr . På den undre kan jag skymta något över kontrollstrecket men inte under, så ser inget sammanhängande streck. Men håller tummarna att jag ser fel!
  • Fian88
    Angdev skrev 2015-09-13 10:35:02 följande:

Det ville sig inte för oss på vårt 10:e försök. Nu blir det fertilitetsutredning :( och förhoppningsvis plus i oktober istället. Lycka till ni andra.

Tråkigt! Vet hur jobbigt det är, har själv försökt länge. Hoppas utredningen hjälper er och att ni får ert plus snart!
  • Fian88
    Kissekatten2014 skrev 2015-09-14 13:05:31 följande:

Kroppen är nog inte sig själv har bim idag,både igår och idag har jag haft väldigt väldigt lite blödning vart mer som flytning som vart ljusrosa har ingen mensvärk.. Eller är det mensen bara att den är väldigt sparsam denna månaden? Någon som vart med om något liknande.

Man kan ju få små blödningar då mensen skulle kommit när man är gravid. Eller så är det bara mensen som är trögstartad den här månaden. Har du testat nått?
  • Fian88
    hennaah skrev 2015-09-17 05:50:46 följande:

so, this just happened..!

phpsmFM3J75058.jpg

Grattis
Svar på tråden BIM September