BIM September

Hjälp mig nu dör jag. Tog detta test nyss och jag ser ett streck inom tiden. Tog då ett digitalt men visade negativt. Är det ett spökstreck då? För de digitala ska väl visa med mindre hcg

Hjälp mig nu dör jag. Tog detta test nyss och jag ser ett streck inom tiden. Tog då ett digitalt men visade negativt. Är det ett spökstreck då? För de digitala ska väl visa med mindre hcg
Bim -6 å negativt igen.. Idag med gravidkollens testa tidigt... Ger ju snart upp
8 eller 9.. Bara ><
Har bim den 23/9 så långt kvar
. Enligt app var äl igår eller idag, tror på igår eller i förrgår för då har jag haft små hugg av smärta vid vänster äggstock. Har ju bara min vänstra kvar så får jag smärta i den så tror jag på äl. + mycket flytningar från ca tisdag till igår. Vi har legat i så att säga så håll tummarna
Jag har samma bim, kände att det nog ar äl igår och enligt app mwd så nu har nedräkning börjat. Lovat att inte testa före 20 sep så bara att försöka låta bli ![]()
Låter som en plan, har också cb hemma och några billiga stickor men behöver inte slösa mer pengar på test. Måste nog lära mig att inte leta graviditetstecken
Ser ni nån ökning? El inbillar jag mig?
Fortfarande så svagt att man måste dämpa ljuset dock

Det ville sig inte för oss på vårt 10:e försök. Nu blir det fertilitetsutredning :( och förhoppningsvis plus i oktober istället. Lycka till ni andra.
Kroppen är nog inte sig själv har bim idag,både igår och idag har jag haft väldigt väldigt lite blödning vart mer som flytning som vart ljusrosa har ingen mensvärk.. Eller är det mensen bara att den är väldigt sparsam denna månaden? Någon som vart med om något liknande.
so, this just happened..!