• Lizzie09

BIM September

Irmelin82 skrev 2015-09-01 17:03:49 följande:

Kunde givetvis inte hålla mig ifrån att testa trots att jag vet att det är alldeles för tidigt (BIM 6 sept). Testade igår (ej morgonurin) samt idag (med morgonurin), Både givetvis så negativa de bara kunde bli Gråter Har dessutom världens PMS idag så mensen är säkert på gång.

Blir så besviken, men det var ju såklart en önskedröm att det skulle ta sig på första försöket Rynkar på näsan

Hur går det för er andra?

Håller tummarna för att det blir positivt om några dagar istället! Än är det inte kört :)
    Jag har BIM imorgon och är rätt säker på att mensen kommer komma. Testade negativt med rfsu igår och i förrgår, så för mig är det nog tyvärr rätt kört!
  • Lizzie09

Nej men åh vad dum jag är, haha! Jag kan ju fortfarande vara kvar i den här tråden eftersom nästan BIM blir 30/9. Så om någon skulle vilja flytta mig från den 2/9 till den 30/9 så vore det jättesnällt!

• Lizzie09
    eg90 skrev 2015-09-06 07:54:17 följande:

Hade äl igår och idag börjar ömma bröst komma.

Någon som känner igen sig? :-P

Jag har alltid ömma bröst mellan äl och BIM :)
  • Lizzie09
    eg90 skrev 2015-09-06 07:54:17 följande:

Hade äl igår och idag börjar ömma bröst komma.

Någon som känner igen sig? :-P

Jag har alltid ömma bröst mellan äl och BIM :)
  • Lizzie09

Nu är ägglossningen över för den här gången, nu blir det långa dagar fram till bim! Har känt ägglossningen väldigt tydligt denna gång, varit väldigt öm runt äggstockarna och haft mycket äl-flytningar. Har verkligen prickat in ägglossningen när det gäller sexet, så nu håller vi tummarna. BIM blir en dag tidigare än vad som står i listan, så det blir den 29:e

• Lizzie09

Fick också ett svagt streck med testlagret idag, fy fan vad tråkigt att man inte kan lita på det!

• Lizzie09
    Fian88 skrev 2015-09-21 09:42:10 följande:
    Ja man vågar ju inte få upp hoppet när man vet att spök är så vanligt på dom! Jag kommer inte beställa mer stickor utan det får bli andra test framöver. Dom är ju billiga men när de är som de är så känns det ändå som pengar i sjön..
    När har du bim?:)
    Nä precis :( Jag har BIM den 29/9, så det är ju rätt länge till :) När har du?
  • Lizzie09
    Moneal skrev 2015-09-21 09:52:24 följande:

Upp med ha korna tjej, ni är trots allt tidigt ute och hcg kan vara olika högt beroende på hur man druckit och så vidare.

Jag hejar på er allihopa :) :)

Lizzie09 skrev 2015-09-21 09:27:58 följande:

Fick också ett svagt streck med testlagret idag, fy fan vad tråkigt att man inte kan lita på det!

Tack! :) Håller tummarna för dig också!
  • Lizzie09
    Fian88 skrev 2015-09-21 10:00:01 följande:
    Har du bild förresten?:)
    Har en, men det syns knappt någonting på den :)
  • Lizzie09
    HCS skrev 2015-09-21 11:36:50 följande:

trixad, tycker mig kanske ana nåt? Vad tror ni?

Ser tyvärr inget på den oredigerade bilden :/ Ett tips är att inte redigera foton på cb, det är tyvärr väldigt lätt att redigera fram ett streck som kanske egentligen inte finns :/ Har självt varit med om det..
  • Lizzie09
    Miniflicka93 skrev 2015-09-22 11:31:37 följande:

Om man har gått över bim med en hel vecka spelar det då någon roll när man tar testet? Eller är det fortfarande viktigt med morgon urin?

Då kan du ta testet när som helst!
Svar på tråden BIM September