Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Malle hur mår lillan? Hoppas helgen i Göteborg blir bra!
Hur har ni haft det i helgen allihopa? Jag har åkt på feber, trodde förkylningen var på väg bort men icke... Lillan är iaf glad o nöjd o hoppas det fortsätter. Solen har kommit åter o lillan älskar att vara ute o traska o undersöka. Hur tycker era små det är att vara ute? Att sitta still i vagn börjar bli otroligt tråkigt... Hon vill ut o gå! Imorgon har fsk sommaravslutning, ska bli mysigt.
Hur är era med att leka själva? Lillan leker aldrig själv, isåfall nån enstaka minut. Hur gör ni? Vissa saker kan de inte delta i och det blir ett väldigt skrikande (hon har fått ett väldigt humör nu också )
Hur har ni haft det i helgen allihopa? Jag har åkt på feber, trodde förkylningen var på väg bort men icke... Lillan är iaf glad o nöjd o hoppas det fortsätter. Solen har kommit åter o lillan älskar att vara ute o traska o undersöka. Hur tycker era små det är att vara ute? Att sitta still i vagn börjar bli otroligt tråkigt... Hon vill ut o gå! Imorgon har fsk sommaravslutning, ska bli mysigt.
Hur är era med att leka själva? Lillan leker aldrig själv, isåfall nån enstaka minut. Hur gör ni? Vissa saker kan de inte delta i och det blir ett väldigt skrikande (hon har fått ett väldigt humör nu också )
Serah - hur är det med dig o familjen? Har tänkt på er.
Pco - har aptit o mage rättat till sig?
Tjej78 - blir det snart semester o hur tycker du det går att jobba. I augusti/september är det dags här... Snart ju!
Summa21 - hur har ni det? Hur blir sommaren för er - ska storebror få långt lov? Mina stora får nio veckor! Vem vet kanske jag längtar till jobbet efter lillans inskolning ;)
Tack för frågan! Det lät inte bakteriellt om lungorna tack o lov men rent astmatiskt lät det inte bra så fick kortisonkur i fem dagar utöver vanlig medicinering. Får hoppas att det tillsammans med sinupret o koksaltspray rensar ut viruset! Har haft lite feber även idag så tog en alvedon på em för att orka med fest på fsk o springlopp för pojkarna. Gick men inte känner jag mig kry. Får hoppas på morgondagen.
Fyndade på second hand till lillan idag, 6 plagg för 120 kr. Lite tunna tunikor med lång ärm, tights o en skaljacka att växa i. Topp! Vad gör ni med era utväxta bebiskläder? Säljer, skänker/ger bort eller sparar? Funderar på att se om ngn vill köpa för en femma per plagg då jag just nu inte har ngn som ska ha barn i min närhet som behöver kläderna... Annars får vi skänka bort. Några plagg sparar vi.
Tror ni inte det var lunginflammation iaf?! Var ner på vdc imorse o har nu fått medicinering. Fy för att vara sjuk :(