Majbebisar 2015
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Fick mitt tredje barn i maj i år. Vore kul om fler med barn födda i maj vill samlas här för att dela upplevelser o erfarenheter kring barnen o deras utveckling.
Nu var det ett tag sedan jag skrev. Grattis till pluttarna som har fyllt år!
Nu är vår plutt också ett. Helt otroligt vad fort året har gått.
Och vilken värme vi har fått! Det blev lite akutbesök till skoaffären igår för sommarskor till både henne och brorsan. Blev ni lika överrumplade av värmen?
Precis hemkommen från gympan, 60 min intervall flex på Friskis & Svettis. Intensivt och sjukt jobbigt men så himla roligt och så skönt nu efteråt.
Maten har ordnat upp sig, idag har hon ätit välling kl 6, gröt kl 8, hel burk kl 11.30, två (!!) mackor till mellis kl 15 och sen hemlagad kålpudding med potatis och sås i massor vid 17.30 sen sluka hon vällingen kl 19.15. Tror hon är inne i en växtperiod nu efter att ha gått på diet i en vecka :) Dessutom sov hon och storasyster hela natten inatt, vi kunde knappt tro det när vi vakna i morse.
Kalas nästa söndag, vi blir 18 st. Bara lillan och storasyster som är barn, resten är från 22-85 år. Kaffe och tårta till efterrätt är redan bestämt men innan dess då, dessutom en vegetarian och en som inte äter fågel...... Jag tänkte paj men sambon tyckte det kändes fattigt. Tips någon??
Vi har väl inte haft en toppenhelg direkt. Kom till mina föräldrar på fredagskvällen och på lördagen blev jag dålig. På söndagen fick lillan hög feber som hållit i sig, dessutom jättesnorig :( och det har hållt i sig. Tre nätter i rad har hon vaknat +10 gånger/natt. Börjar bli orolig att hon inte ska återhämta sig till kalaset på torsdag :/
Och vilken värme vi har fått! Det blev lite akutbesök till skoaffären igår för sommarskor till både henne och brorsan. Blev ni lika överrumplade av värmen?
Vi har väl inte haft en toppenhelg direkt. Kom till mina föräldrar på fredagskvällen och på lördagen blev jag dålig. På söndagen fick lillan hög feber som hållit i sig, dessutom jättesnorig :( och det har hållt i sig. Tre nätter i rad har hon vaknat +10 gånger/natt. Börjar bli orolig att hon inte ska återhämta sig till kalaset på torsdag :/
Oj vad lillan traskade på igår! Ute är det svårt men här inne traskade hon genom hela köket o ut i hallen. En rätt bra sträcka för en liten vinglig en ;)
Hur har ni andra det? Fullt upp med kalas o annat?
Oj vad lillan traskade på igår! Ute är det svårt men här inne traskade hon genom hela köket o ut i hallen. En rätt bra sträcka för en liten vinglig en ;)
Hur har ni andra det? Fullt upp med kalas o annat?