• Anonym (Janne)

    Sex med SD

    Ni som inte röstar SD, skulle ni kunna ha sex med en som röstar på SD?

  • Svar på tråden Sex med SD
  • HäckHäxan
    Anonym (Avtänd) skrev 2015-08-20 07:37:19 följande:
    Ja, jag ställde in en sexträff av den anledningen.
    Det har jag också gjort, eller mer jag frågade en sak efter att ha lagt ihop små detaljer som inte skrevs rakt ut och skrev att detta kan vara en fördom hos mig, men är det möjligen så att du är rasist och röstar på SD, fick svaret att kanske bägge.

    Tack för svaret, vi två behöver inte höras mer. ( eller nått liknande )
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Jag har rätt ni har inte

    Ignoransen flödar ser i svaren på den här tråden. Nej SD är inte rasistiska det är ni som är så fruktansvärt insnöade på politisk korrekthet.

  • HäckHäxan
    Jag har rätt ni har inte skrev 2015-08-20 13:10:07 följande:
    Ignoransen flödar ser i svaren på den här tråden. Nej SD är inte rasistiska det är ni som är så fruktansvärt insnöade på politisk korrekthet.
    Sist jag kollade så valde jag själv vem jag vill ha sex med, svårare är det inte eller hur?
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • biceps
    Jag har rätt ni har inte skrev 2015-08-20 13:10:07 följande:

    Ignoransen flödar ser i svaren på den här tråden. Nej SD är inte rasistiska det är ni som är så fruktansvärt insnöade på politisk korrekthet.


    Beskriv SD som parti då. Och kom inte med massa dravel.
  • Analysera mera
    Herrn i unform skrev 2015-08-20 05:57:17 följande:

    Ursäkta OT. 

    Men jo, det är ett rasistiskt och främlingsfientligt samt islamofobiskt parti. Som ständigt lägger skulden för samhällets motgångar på invandrare och helst muslimer, eller tiggande romer. 

    Och jo, det är ett främlingsfientligt och rasistiskt parti fastän det är en del medlemmar som har utländsk bakgrund, rasism och främlingsfientlighet finns där också, det är inte bara en sak vita människor håller på med. 

    Och om man då aktivt väljer att stödja ett sådant parti, det är inte som i Tyskland på -30talet där folk tvingades vara med i partiet, då ser jag inte varför dessa människor som stödjer dom eller aktivt valt att vara medlemmar inte är rasister eller främlingsfientliga. 

    På vad sätt skulle dom inte vara det då de gjort ett aktivt val?


    Homofobiskt parti är de också.
  • Analysera mera
    Anonym (Avtändande) skrev 2015-08-20 09:56:46 följande:

    Jag kan erkänna att vetskapen att någon håller på ett rasistiskt parti som SD (fast man får väl inte kalla SD för rasister längre i det här jävla landet) skulle vara väldigt avtändande.


    Nej, man får inte anse att SD är rasistiskt idag för då är man tydligen kommunist. Smal åsiktskorridor.
  • Armageddon
    Herrn i unform skrev 2015-08-20 05:57:17 följande:

    Ursäkta OT. 

    Men jo, det är ett rasistiskt och främlingsfientligt samt islamofobiskt parti. Som ständigt lägger skulden för samhällets motgångar på invandrare och helst muslimer, eller tiggande romer. 

    Och jo, det är ett främlingsfientligt och rasistiskt parti fastän det är en del medlemmar som har utländsk bakgrund, rasism och främlingsfientlighet finns där också, det är inte bara en sak vita människor håller på med. 

    Och om man då aktivt väljer att stödja ett sådant parti, det är inte som i Tyskland på -30talet där folk tvingades vara med i partiet, då ser jag inte varför dessa människor som stödjer dom eller aktivt valt att vara medlemmar inte är rasister eller främlingsfientliga. 

    På vad sätt skulle dom inte vara det då de gjort ett aktivt val?


    De skyller inte alla problem på invandrare och muslimer, däremot lägger de fokus på de problem som de fakto finns med invandringen, integrationen och ideologin islam som har många anhängare som hatar homosexuella, judar, kristna, ateister osv.

    Klart det finns många rasister som röstar på SD, men en muslim som tycker judar skall utrotas är också rasist...ellet en vänsterpartist som kallar borgliga politiker för blatte, husneger osv

    Men deras partiprogram är inte rasistiskt, som koranen är som tydligt talar om att muslimer är bättre och mer värda än alla andra.

    Och nej, Ingen i Tyskland blev tvingad att gå med u "partiet", du blandar ihop det med en del kommunistiska diktaturer.

    Och med tanke på hur stora SD är idag så är det många som ovetande hoppar i säng med deras sympatisörer.

    Men orka bry sig liksom, jag skulle inte tacka nej till sex om jag gick reda på att tjejen röstade V, Mp eller tom Fi...
  • mammaåten

    Visste jag om det innan: Nej. 
    Har haft det dock. Men då har åsikterna kommit upp efteråt - inte vart med personerna efter det. Och de har även rykt från Facebook då de bara kommer upp en massa jäkla skit från dom hela tiden.

  • Analysera mera
    mammaåten skrev 2015-08-20 21:29:36 följande:

    Visste jag om det innan: Nej. 

    Har haft det dock. Men då har åsikterna kommit upp efteråt - inte vart med personerna efter det. Och de har även rykt från Facebook då de bara kommer upp en massa jäkla skit från dom hela tiden.


  • lintu
    Analysera mera skrev 2015-08-20 18:25:55 följande:

    Nej, man får inte anse att SD är rasistiskt idag för då är man tydligen kommunist. Smal åsiktskorridor.


    Man får heller inte anse att invandringen är för hög, då är man rasist.
Svar på tråden Sex med SD