Kärlek från ett tidigare liv?
Hej
Har nog inte valt rätt kategori men vill gärna vara anonym då detta är väldigt känsligt för mig.
Jag har sedan jag varit ca 15 år haft en återkommande dröm om en man, mörkhårig man med framträdande käkben, (jag är i övrigt inte glad i mörka killar). Jag sitter framför honom, en trappa under typ, och han håller om mig med sin vänstra arm över bröstkorgen. Han kramar mig hår. Han har en vit skjorta på sig med uppkavlade ärm. Bakomslickat mörkt hår. Jag är, i drömmen, mellan 30-40 år och han är närmare 30 år. Har mörkt svart hår. Jag känner mig trygg, älskad, välmående. Vi sitter antingen på nån båt eller vid havet i varje dröm. Varje gång jag drömt drömmen så har jag gått med så starka känslor hela dagen. Nästan längtat till den här människan, aldrig letat. För ett tag sedan mötte jag en blick på gatufestvslen i våran stad/ område. En blick som skärde sig igenom mitt hjärta, rakt ner i magen och mina knä började skaka. Hela den dagen var jag jätteförvirrad och ringde då ett medium.
(Jag har själv alltid haft ett sjätte sinne men aldrig fördjupat mig i det.)
Jag fick veta att det är min älskare från ett tidigare liv. En man, ända mannen som tagit fram dessa känslor i mig. Jag berättade om den här blicken, mannen jag mötte samma dag och fick veta att det är en som nyligen flyttat hit och att han känner samma mot mig/ min blick, som jag mot honom. Enlig henne var det meningen att han skulle flytta hit för att vi skulle mötas igen då han själv letat i alla år. Några dagar efter mötte jag människan igen. På något konstigt sätt dök kan bara upp framför mig på en lekplats med sin son och vi hade jätte svårt att vara oss själva. För mig kändes det som att all tid och rum stannade omkring oss. Vi pratade. Han är gift. Har barn. Vi kommer från samma land. Han tittar mig djupt i ögonen, inte på nåt fult sätt. Han följer varje rörelse jag gör. Han känns gräva djupt i hjärtat på mig och jag känner min puls i varenda mm av min kropp. Mötte honom igår igen. Lite snabbt. Återigen den där blicken som tränger sig djupt in i hjärtat på mig.
Jag är jätte förvirrad. Splittrad! Kan inte få koll på mina känslor, handlingar.
Hoppas någon tar sig tid att läsa detta och svara vad ni än tänker på.