• Zarch

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Yologirl skrev 2015-09-08 03:39:24 följande:

Jag dejtar en kille från en dejtingsida som jag faktiskt föll för. Enligt honom så dejtar vi. Fast vi hörs aldrig och ses aldrig. Om jag skickar ett mess när det gått en vecka och skriver att jag fattar hinten och vi avslutar här, så svarar han med en hel roman om hur mycket han tycker om mig och att vi ska fortsätta ses.

Sen inget.

Så jag dejtar en kille jag tycker om genom att sitta ensam på fredags och lördagskvällarna.

Vad är det för fel på män? Det är den punkten ni driver oss till. Jag är en idiot ifrån att bli gay.

Nej nu får du skärpa dig, ni ses och hörs inte...då dejtar han ju i princip alla singelbrudar isåfall om premisserna är sådana. Han är en lismande bläckfisk som gillar att hålla flera fiskar varma samtidigt.

Blir irriterad över att vi kvinnor inte begär mer av dessa nötter till karlar.

Till TS, ta en paus från letandet och dyker någon man med "DET" upp så haffar du honom med detsamma. Dessa är få men med åren så blir man bättre på att läsa av människor rätt fort. Tyvärr kan det bli lite svinn på vägen, och om man stöter på en idiot så spolar man honom direkt och går vidare...gäller att inte harva för länge. Tar på tok för mycket energi.
  • Zarch
    MeandHim skrev 2015-09-08 11:34:09 följande:

Zarch du har så rätt! Att leta tar alldeles för Mkt energi. Jag har för tillfället ingen energi eller lust heller egentligen att leta eftersom alla velar vara just drägg!

Nä nu skiter vi i det här, nu får dom banne mig anstränga sig lite! 8)

Äh skit i karlar ett tag, ibland räcker det med att ett guldkorn kommer i ens väg...visar man framfötterna då så brukar det besvaras.

Men ja du, dejtingdjungeln är inget vidare. Själv är jag väldigt skeptisk till män som är "översociala fjärilar", flyger lite överallt om man säger så.

Ber om ursäkt om jag låter fladdrig idag, men kommer lösa sig det där i slutändan. Huvudsaken att man inte bara tänker med puppan.
  • Zarch
    Gammal_jazz skrev 2015-09-08 12:06:08 följande:

Puppan?

Få mig inte att skriva ut det där ordet, men okej då....f***an.
  • Zarch
    Gammal_jazz skrev 2015-09-08 12:48:03 följande:

Jo jag kunde ju ana detta.

Blev dock lite förvirrat i min skalle, när ordet "pupper" betyder tuttar på norska.

Oj, det visst jag faktiskt inte. :-/

Finns så många konstiga uttryck det kvinnliga underlivet men inget är tillräckligt bra.
  • Zarch
    Anonym (Hmm) skrev 2015-09-08 12:52:39 följande:

Hur ska man göra för att begära mer på ett snyggt sätt?! Störig situation.

Begära vadå? Att ses?

Det är ett moment 22, du ger honom långfingret och då kommer han kanske jaga (tönt som gillar spel)? Men en tönt vill man ju inte ha, en redig karl sjabblar inte bort en bra tjej så han är såklart dumpad.

Schaaaaas säger man.
Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??