• MEE83

Singel & vill hitta en man men vart?!??

Yologirl skrev 2015-09-08 03:39:24 följande:

Jag dejtar en kille från en dejtingsida som jag faktiskt föll för. Enligt honom så dejtar vi. Fast vi hörs aldrig och ses aldrig. Om jag skickar ett mess när det gått en vecka och skriver att jag fattar hinten och vi avslutar här, så svarar han med en hel roman om hur mycket han tycker om mig och att vi ska fortsätta ses.

Sen inget.

Så jag dejtar en kille jag tycker om genom att sitta ensam på fredags och lördagskvällarna.

Vad är det för fel på män? Det är den punkten ni driver oss till. Jag är en idiot ifrån att bli gay.

Får han ligga?

Om ja, så är det ju perfekt, om han är i stadiet där man vill få ut runt knullandet ur systemet. Minimalt med ansträngning och ändå safe liksom. 
  • MEE83
    Anonym (svårt!) skrev 2015-09-08 13:52:41 följande:

Jag undrar också vart man hittar en kille! Ett mysterium. Internet och krogen är inte min grej.. :/

Gemensamma vänner, hemmafester, middagar, och andra sociala tillställningar som ändå blir rätt så intima(mindre sällskap) är ett ganska vanligt sätt att få kontakt skulle jag säga. Så har åtminstone jag träffat många tjejer genom åren, inklusive min sambo. 

Om inte det är din grej så skulle jag säga fritidsaktiviteter där man kan lära känna någon över tid. 

Internetdejting har jag faktiskt aldrig provat, om man bortser från några få tillfällen då tjejer kontaktat mig genom sociala medier(facebook). Krogen är ju mer en köttmarknad, när man är lite sugen, även om jag faktiskt träffade ett av mina ex på Klubb, men det var ett undantag.  
  • MEE83
    Anonym (Hmm) skrev 2015-09-08 16:09:51 följande:

Vad kul det hade varit om fler raggade upp varandra, lite här och där och inte på krogen. Gymmet borde ju funka som ett alternativ till simning.

Det finns ju inget som hindrar dig, det är bara att testa, det värsta som kan hända är att du blir dissad, vilket inte är allt i världen, det har ju i princip varenda människa blivit någon gång. Man får inte allt man pekar på liksom. 

Personligen har jag aldrig orkat med flörtiga gymmbrudar dock, jag är där för att träna, och i min egen lilla bubbla, så då har jag oftast dissat, och dragit på skygglapparna. 

Har fått napp på mindre konventionella ställen dock, bland annat på universitetsbiblioteket(Stockholm) en gång, så visst går det att flörta på mindre konventionella ställen, om man vill, och vågar. Det finns inte så mycket att förlora på att försöka, om man nu vill. 
Svar på tråden Singel & vill hitta en man men vart?!??