• Anonym (TS)

Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!

Jag måste erkänna att jag tyckt att SD har haft sina poänger i att vi måste diskutera minskad invandring pga av kostnaden och svårigheter med integration. Men SD:s reaktion i spåren av flyktingkatastrofen i Europa har fått mig att inse att SD-toppen trots sina fina ord om att "hjälpa på plats" och värna om "svenskheten" bara är vidriga människor som inte har ett uns av medmänsklighet. 

Jag läste texten nedan i DN (har förkortat den) och kollade upp det hon skriver, allt stämmer och ALDRIG kommer igen överväga att rösta på SD! De visar sin rätt sida i hur de talar om utsatta människor. 

"I krisens spår fullkomligt väller hatet fram i och runt Sverigedemokraterna. När bilden på den drunknade treåringen Alan Kurdi, uppspolad med ansiktet ner i sanden, blev en världsnyhet vinklade den SD-kopplade hatsajten Avpixlat det till att pojkens öde berodde på att hans pappa bara var ute efter "ett nytt vitt leende" i Sverige. Detta efter att pappans syster berättat att tänderna dragits ut under IS-tortyr. 
    Joachim Hägg, gruppledare för SD på Lidingö, jämför på Twitter tyskarnas varma välkommnande av flyktingarna som nu anländer med österrikarnas välkommnande av nazister vid Hitlers annektering 1938. 
    Men den so mtror att hatet bara syns i partiets utkanter tror fel. Bland annat sprider riksdagsledamoten Kent Ekeroth på Twitter budskapet att människors flykt enbart är muslimers sätt att invandera Europa. När han blir ifrågasatt svarar han: "Flyr? De kommer ju fr säkra länder. Väl medvetna om att de tar sig t Sve för att leva på välfärden. Ni e lättlurade." 
    Dag ut och dag in misstänkliggörs och förlöjligas de män, kvinnor och barn som flyr. 
    Att argumentera för minskad invandring är i sig inte främlingsfientligt. Men att raljera och hetsa mot flyktingar är det definitivt. SD kan tala om sin nya image och påstådda nolltolerans. Men i kriser samlas vi - och i SD är det runt främlingsfientligheten." 

Amanda Björkman - ledarskribent på DN

• Svar på tråden Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!
  • Anonym (vakna för fan)
    todo nada skrev 2015-09-09 12:17:51 följande:
    Och varför tror du att de pressar sig igenom klungan av poliser? För att de föddes onda och så gärna vill till Sverige och påbörja islamiseringen?

Eller för att de är desperata att ta sig vidare?

Tusentals av dom ja, det är konstaterat som styrks av artiklar jag postade du inte klickade på.

Tips, läs genom det jag postade, fråga om det är nått du inte förstår, meningslöst att ställa frågor som redan är besvarade.

Du kan även spendera på en ögonöppnande dokumentär från Tyskland hur illa det är med islamiseringen hos dom, vi ligger inte långt efter.

• Analysera mera
    Anonym (Vem vet?) skrev 2015-09-09 11:18:21 följande:

Muammar Khadaffi sa för många år sedan att det inte skulle behöva användas svärd och blodspill för att göra Europa muslimskt.

Han verkar få rätt.

Infödda européer skaffar färre och färre barn medans invandrade muslimer skaffar lika många sedan tidigare. Den muslimska befolkningen ökar och den "inhemska" minskar. Lägger man sedan till invandringen så ökar den muslimska andelen ännu mera.

video-arn2-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xpf1/v/t42.1790-2/11893234_856942551117674_1719532525_n.mp4%3D%3D&rl=300&vabr=136&oh=6b5c503b678926dbc104e742fbc0240a&oe=55F019D0

Sedan får var och en avgöra om de tycker att det är helt okej att leva i ett muslimskt land eller om man ska flytta - fly.

Muslimer är inte ett dugg farliga, generellt. Herregud vad du överdriver.
    Svara mig inte med en hel uppsats, tack.
  • Nerfherder
    Anonym (vakna för fan) skrev 2015-09-09 12:21:32 följande:

Tusentals av dom ja, det är konstaterat som styrks av artiklar jag postade du inte klickade på.

Tips, läs genom det jag postade, fråga om det är nått du inte förstår, meningslöst att ställa frågor som redan är besvarade.

Du kan även spendera på en ögonöppnande dokumentär från Tyskland hur illa det är med islamiseringen hos dom, vi ligger inte långt efter.

Med samma logik skulle man kunna säga att de flesta av SD:s politiker är brottslingar
  • Analysera mera
    Anonym (Dumskallar) skrev 2015-09-09 11:31:32 följande:

TS, du kan inte korta ner en text och samtidigt citera den.

Det hade varit bättre att länka, fast det aftonslasken skriver är inte ens värt mödan att läsa.

SD är Sveriges enda hopp och kommer definitivt få min röst 2018. Precis som de fick 2010, och 2006 med för den delen.

Det är bra att du struntade i SD 2014.
    Svara mig inte med en hel uppsats, tack.
  • ölburk2
    Anonym (vakna för fan) skrev 2015-09-09 11:58:24 följande:

Fantasier och vanföreställningar är ganska svara att bemötta.

Jag vet, därför är det omöjligt att bemöta SD, dom lever ju på att leverera lögner i parti å minut. Som tur är så kommer SD att radera ut sig själva, precis som alla andra extremist idéologier gjort genom historien..
    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • todo nada
    Anonym (vakna för fan) skrev 2015-09-09 12:21:32 följande:

Jag har klickat på din länk, den där de pressar sig igenom och blir pepparsprayade.

Kan du svara på frågorna jag ställt nu? (Gärna de som du hoppat över också)

Vad är islamisering? De enda jag hör använda det begreppet är nämligen främlingsfientliga personer som fått för sig att muslimer vill förinta alla andra religoner, vilket ju är helt absurt. Vart ifrån har du fått den uppgiften, att muslimerna vill tvångskonvertera resten av världen?
  • Anonym (vakna för fan)
    Analysera mera skrev 2015-09-09 12:23:07 följande:
    Muslimer är inte ett dugg farliga, generellt. Herregud vad du överdriver.

Du kan också klicka på vissa endast och kolla genom länkarna för detta börjar mer likna en rundgång än diskussion.

• Anonym (vakna för fan)
    todo nada skrev 2015-09-09 12:27:11 följande:
    Jag har klickat på din länk, den där de pressar sig igenom och blir pepparsprayade.

Kan du svara på frågorna jag ställt nu? (Gärna de som du hoppat över också)

Vad är islamisering? De enda jag hör använda det begreppet är nämligen främlingsfientliga personer som fått för sig att muslimer vill förinta alla andra religoner, vilket ju är helt absurt. Vart ifrån har du fått den uppgiften, att muslimerna vill tvångskonvertera resten av världen?

Du behöver inte ljuga, jag är fullt medveten att folk som önskar att sprida floskler gör allt i sin makt för att undvika fakta som går emot deras världsbild.

Som dokumentären jag postade för inte mer än fem minuter sen ligger på en halvtimme, du måste ha snabbtittat.
    Men om inte så kan du spendera lite tid för att få din fråga besvarat.

• todo nada
    Anonym (vakna för fan) skrev 2015-09-09 12:30:35 följande:

Du behöver inte ljuga, jag är fullt medveten att folk som önskar att sprida floskler gör allt i sin makt för att undvika fakta som går emot deras världsbild.

Som dokumentären jag postade för inte mer än fem minuter sen ligger på en halvtimme, du måste ha snabbtittat.

Men om inte så kan du spendera lite tid för att få din fråga besvarat.

Nu har jag dessvärre inte en halvtimme över, men jag ska ge din länk en chans senare ikväll.

Tycker dock det är märkligt att du inte kan besvara EN endaste fråga innan dess, jag har ju ställt några styckna olika.

Kommer jag få en grund av dokumentären till vad islamisering är? Kan du inte bara skicka en länk som skriftligen bekräftar det du med sådan säkerhet påstår?
  • Anonym (vakna för fan)
    ölburk2 skrev 2015-09-09 12:26:39 följande:
    Jag vet, därför är det omöjligt att bemöta SD, dom lever ju på att leverera lögner i parti å minut. Som tur är så kommer SD att radera ut sig själva, precis som alla andra extremist idéologier gjort genom historien..

Framför att slösa utrymme på innehållslös text så kan du klicka på postade länkar, Europa brinner just nu med miljoner nya våldsverkare på väg och du svamlar nått om att sd är rasister.

inget har förändrats på sd planen, för varje dag av detta får dom tusentals nya röster, glöm nu inte demonstrationen mot svetsarns regering den 15 i Stockholm.

Dags att folket gör sig hörda för läser man bara mainstream media så kan man få för sig att landet har drabbats av masspsykos.

Svar på tråden Funderar du på att rösta på SD? Läs det här!