• Anonym (Svennehora.)

    Bli kallad svennehora?

    Om jag som svensk blir kallad svennehora av invandrare. Har jag inte blivit utsatt för rasism då? Att bara för att jag är blond och har ljus hud så blir jag kallad hora i olika termer. Är inte det rasism? Har blivit taffsad på och fått det uppkört att du din svenska hora, du gillar det. HORA! Om man blir dömd utifrån hudfärg och blir förnedrande behandlad utifrån det. Är inte det rasism? Om det nu är rasism, vart ska jag ta vägen då? Finns det någon för oss, blonda, svenska , lösakiga jävla horor att vända sig till?

  • Svar på tråden Bli kallad svennehora?
  • Anonym (Japp)

    Jo det är rasism. Men det får fu inte säga för man ska ju skydda alla invandrare oavsett.

  • Drottningen70

    Fast av någon anledning verkar det nästan uteslutande vara människor som redan från början är invandrarfientliga som råkar ut för detta. Med andra ord så tror jag att ni nästan alltid ljuger. Ni tar

    Nåt rykte ni hört och gör det till er egen historia och påstår att ni själva är utsatta. Jag har som blond svensk kvinna bott och bor i extremt invandrartäta områden i många år och har aldrig inte en enda gång utsatts.

  • Anonym (Japp)
    Drottningen70 skrev 2015-09-10 07:14:02 följande:

    Fast av någon anledning verkar det nästan uteslutande vara människor som redan från början är invandrarfientliga som råkar ut för detta. Med andra ord så tror jag att ni nästan alltid ljuger. Ni tar

    Nåt rykte ni hört och gör det till er egen historia och påstår att ni själva är utsatta. Jag har som blond svensk kvinna bott och bor i extremt invandrartäta områden i många år och har aldrig inte en enda gång utsatts.


    Och du är naiv och lever i skogen uppenbarligen. Hahaha
  • annananonym
    Drottningen70 skrev 2015-09-10 07:14:02 följande:

    Fast av någon anledning verkar det nästan uteslutande vara människor som redan från början är invandrarfientliga som råkar ut för detta. Med andra ord så tror jag att ni nästan alltid ljuger. Ni tar

    Nåt rykte ni hört och gör det till er egen historia och påstår att ni själva är utsatta. Jag har som blond svensk kvinna bott och bor i extremt invandrartäta områden i många år och har aldrig inte en enda gång utsatts.


    Ja självklart LJUGER kvinnor som säger något ofördelaktigt om invandrare - och de är själva rasister! Jösses, vakna!!!
  • LaFontaine

    Jag har precis samma erfarenhet som Drottningen. Trots flera år i invandrartät förort och skolår i invandrartät skola har jag aldrig kallats för något nedsättande av varken svenska killar/män eller invandrade sådana. Trots mitt väldigt blonda hår, mitt ytterst svenska utseende och kläder som både varit av nunnedräktsnitt och utmanande, har ingen någonsin gjort något värre än att vissla efter mig.

    Visst är det märkligt hur det kan bli...

  • Anonym (Hmm)

    jsg har en kompis som gick i en invandrartät skola som blev kallad hora fast jag tyckte det lät så komiskt så skrattade åt det. Hon har inget emot invandrare

  • Anonym (Mm)

    Måste säga att jag tycker det låter konstigt att vissa tjejer hela tiden blir kallade hora m.m av invandrarkillar.. Är själv svensk åh blond, alltid haft mycket invandrare runt omkring mig, men aldrig blivit kallad något sånt, eller nedvärderad på nått sätt. Ingen av mina vänner heller.

  • annananonym
    Anonym (Mm) skrev 2015-09-10 07:57:25 följande:

    Måste säga att jag tycker det låter konstigt att vissa tjejer hela tiden blir kallade hora m.m av invandrarkillar.. Är själv svensk åh blond, alltid haft mycket invandrare runt omkring mig, men aldrig blivit kallad något sånt, eller nedvärderad på nått sätt. Ingen av mina vänner heller.


    Det är förmodligen "bara" de svenska tjejer som nobbar invandrarkillar (inte attraheras av dessa) som blir kallade horor?!

    Jag är brunett och brunögd, dock helsvensk och jag har blivit kallad både rasist och hora när jag nobbat invandrare!
  • Anonym (Nej)

    Sexuella övergrepp, sexuella trakasserier, diskriminering, misshandel, förtal m.m

    Men inte rasism.

    Rasism är strukturellt mot förtryckta grupper, svenska blondiner är varken förtryckta (iaf inte av invandrare) eller utsätts för strukturell rasism

    Förlåt men du som vit och svensk har mer privilieger än mer än halva världen, det du utsätts för är individuellt mot dig personligen, bara

    Svenne är inget nedsättande och hora blir alla kvinnor/tjejer kallade

Svar på tråden Bli kallad svennehora?