• Svejsan86

Nån mer som test-knarkar?

Ja... Jag kan ju inte låta bli... Bim är inte fören 16 sep.. Testade två ggr igår och kan inte somna om idag på min lediga dag fören jag testat... Hade kunnat testa varje timma.. Haha.. Nån mer..? Eller är jag lite knäpp ensam?

• Svar på tråden Nån mer som test-knarkar?
  • happylife

Här har du en till ;) blev helt plötsligt morgonpigg, vaknade extremt tidigt och tänkte direkt på test o morgonurin! Man är knäpp!

• Svejsan86

Jag fick ju minus idag.. Bim -5 eller -6... Hur ska man orka vänta... Haha.. När är din bim?

happylife skrev 2015-09-10 08:25:33 följande:

Här har du en till ;) blev helt plötsligt morgonpigg, vaknade extremt tidigt och tänkte direkt på test o morgonurin! Man är knäpp!

• ikna

Också testnarkoman, dock är jag på semester och glömde ta med test så har ju fått rejäl abstinens. Men är på bim +1 idag och ska ge mig iväg ner på stan och köpa nu tänkte jag :)
    Håll tummarna!

• Svejsan86

Ååå vad spännande!

ikna skrev 2015-09-10 08:50:22 följande:

Också testnarkoman, dock är jag på semester och glömde ta med test så har ju fått rejäl abstinens. Men är på bim +1 idag och ska ge mig iväg ner på stan och köpa nu tänkte jag :)

Håll tummarna!

• ikna

Skit skit skit, sen mens och så fort man ska kissa på stickan så dyker fröken röd upp totalt oinbjuden och ovälkommen :(

• Svejsan86

Nej fy vad tråkigt :( beklagar

ikna skrev 2015-09-10 10:33:56 följande:

Skit skit skit, sen mens och så fort man ska kissa på stickan så dyker fröken röd upp totalt oinbjuden och ovälkommen :(

• ikna
    Svejsan86 skrev 2015-09-10 11:42:26 följande:

Nej fy vad tråkigt :( beklagar

Jag hejar på er andra istället :D
  • happylife
    Svejsan86 skrev 2015-09-10 08:28:03 följande:

Jag fick ju minus idag.. Bim -5 eller -6... Hur ska man orka vänta... Haha.. När är din bim?

Jaa om jag bara visste!

HAde missfall för 1 v sedan och blödning är kvar, avtar dock så hoppas på äl om ett par veckor! Plussar fortf starkt på gravtesten, så segt när man vet att det är gamla hormoner!!
  • Marre89

Jag var precis likadan! Hittade dock några tester som va bra och billiga ifall man ville gödsla med  dem Tungan ute Använde dessa när jag ville testa mycket och deras kassetter annars Cool

• Kolan91

Hej på er!

Åh, jag har också blivit en testknarkare. Har inte varit det och lovade mig själv att inte testa före BIM. (BIM är 14/15/16 denna månad) har tagit ett test imorse.. tokblankt. Tänkte testa innan jag går och lägger mig igen, jag vet själv att det inte ens är värt det, dyrt är det ockå... är helt desperat denna gång då jag har bröst stora som MELONER!! Till och med mannen min är helt 100 på att jag är gravid gör ju inte saken bättre!! Är helt inställd på att jag är gravid men verkar ju inte vara det Rynkar på näsan

Vet inte vad jag ska ta mig till snart (har försökt i 6 månader, vet att det inte är så lång tid men längtan är ju lika för alla)

Skönt att skriva av sig!

Någon i tråden som har BIM snart? Symtom? Glad

• 80talet

Hej, jag har bim 23e denna månad, jag och min sambo är inne på andra året nu har inga barn sedan tidigar ???? börjat bli väldigt påfrestande psykiskt nu. Har ätit tre omgångar pergotime men ändå inte. Blir ju tokig varje månad när man hoppas och hoppas meeeen så kommer fröken röd likt förb$#@%at.

Mottager varmt alla tips.

• Kolan91

80talet fy fan vad jobbigt!!!

Idag kom tant röd som ett brev på posten!! Jag ska ju inte få förens måndag/tisdag!!

Aja, försök nr 7 påbörjas om två veckor.

Jag dör av längtan snar efter en bebis, och förstår att du också gör det.

Vad är pergotime? Har du varit på utredning? Progrestronkräm har jag hört talas om samt akupunktur. Något du testat?

Styrkekram till dig! Fortsätt kämpa!

• miamarina84
    80talet skrev 2015-09-11 21:01:12 följande:

Hej, jag har bim 23e denna månad, jag och min sambo är inne på andra året nu har inga barn sedan tidigar ???? börjat bli väldigt påfrestande psykiskt nu. Har ätit tre omgångar pergotime men ändå inte. Blir ju tokig varje månad när man hoppas och hoppas meeeen så kommer fröken röd likt förb$#@%at.

Mottager varmt alla tips.

Vi har bim samtidigt, vår månad nu :) detta är värt tolfte försök och den 24 börjar vi vår infertilutredning. Kan inte förstå hur du mår efter så lång tid, jag tycker att vi väntar tillräckligt :( vi är nu utomlands under samma v som jag är fertil, så inga test stickor har Jsg tagit med. Utan vi har haft sex när vi velat typ. Så hoppas det funkar denna gången, men långt till den 23....
  • Svejsan86

Jag har mer 15-16 bim... Här e de blankt :(

Kolan91 skrev 2015-09-10 19:37:49 följande:

Hej på er!

Åh, jag har också blivit en testknarkare. Har inte varit det och lovade mig själv att inte testa före BIM. (BIM är 14/15/16 denna månad) har tagit ett test imorse.. tokblankt. Tänkte testa innan jag går och lägger mig igen, jag vet själv att det inte ens är värt det, dyrt är det ockå... är helt desperat denna gång då jag har bröst stora som MELONER!! Till och med mannen min är helt 100 på att jag är gravid gör ju inte saken bättre!! Är helt inställd på att jag är gravid men verkar ju inte vara det

Vet inte vad jag ska ta mig till snart (har försökt i 6 månader, vet att det inte är så lång tid men längtan är ju lika för alla)

Skönt att skriva av sig!

Någon i tråden som har BIM snart? Symtom?

• Marre89
    Kolan91 skrev 2015-09-10 19:37:49 följande:

Hej på er!

Åh, jag har också blivit en testknarkare. Har inte varit det och lovade mig själv att inte testa före BIM. (BIM är 14/15/16 denna månad) har tagit ett test imorse.. tokblankt. Tänkte testa innan jag går och lägger mig igen, jag vet själv att det inte ens är värt det, dyrt är det ockå... är helt desperat denna gång då jag har bröst stora som MELONER!! Till och med mannen min är helt 100 på att jag är gravid gör ju inte saken bättre!! Är helt inställd på att jag är gravid men verkar ju inte vara det Rynkar på näsan

Skönt att skriva av sig!

Någon i tråden som har BIM snart? Symtom? Glad

Om man får ge ett smygtips igen, så kolla mitt tidigare inlägg igen om du vill göra det lite lättare för plånboken Glad
  • Kolan91
    Svejsan86 skrev 2015-09-12 10:33:26 följande:

Jag har mer 15-16 bim... Här e de blankt :(

Fick min mens igår, två dagar tidigare.

Har läst på en hel del om väldigt tidiga missfall och tror att det är med vanligt än man tror. Så som jag upplevde denna månad har jag upplevt en gång tidigare under försöksperioden.

Läste någonstans att det är högst troligt att man blir befruktad varannan månad men att det är kromosomfel och defekter på fostret och att det hinner stötas bort innan man ens hinner plussa (alltså som en vanlig mens)

Nu tar jag nya tag i slutet på september (då nästa äl är)

Hoppas att du plussar i dagarna annars får vi kämpa vidare nästa månad! Kram!
  • Svejsan86

Vad tråkigt.. Ja typ 50-70% läste jag nån stans tror jag? Önskar dig lycka till!

• Kolan91
    Marre89 skrev 2015-09-13 03:29:48 följande:

Om man får ge ett smygtips igen, så kolla mitt tidigare inlägg igen om du vill göra det lite lättare för plånboken 

Ja juste! Ska beställa därifrån vet bara inte hur jag ska få dem. Bor tillfälligt hos en väninna då jag är mellan två boenden och vil helst inte berätta för henne att vi försöker...

Kan man hämta ut dem via posten månne. Ska kolla upp det, tack för tipset. Svinbilligt om man jämför med hur mycket pengar jag spenderat på test senaste månaderna.
  • Marre89
    Kolan91 skrev 2015-09-13 09:14:14 följande:
    Ja juste! Ska beställa därifrån vet bara inte hur jag ska få dem. Bor tillfälligt hos en väninna då jag är mellan två boenden och vil helst inte berätta för henne att vi försöker...

Kan man hämta ut dem via posten månne. Ska kolla upp det, tack för tipset. Svinbilligt om man jämför med hur mycket pengar jag spenderat på test senaste månaderna.
    De ska inte vara några problem, man får testerna på en dag oftast, vilket gör att man vet ganska exakt när de kommer. Brukar dock vara mer sånnadär bubbelbrev som kommer direkt i lådan men det är bara ta hem till vänninan, eller så kanske du kan höra av dig till den sidan så löser dom det säkerligen Glad
Svar på tråden Nån mer som test-knarkar?