Hur undviker man att bli upphetsad av snygga tjejer man ser på sta'n?
Går det ens?
Går det ens?
Går inte blir en bula i brallorna.
Självbehärskning? Det har de flesta människor.
Jo du förstår, det är såhär att man inte alltid behöver sexualisera en kvinnas kropp, men jag antar att du en ungdom som inte riktigt lärt sig hantera sin sexualitet, eller bara en märklig vuxen (men det är okej, man får vara märklig).
Men frukta ej, jag har ett svar på din fråga!
Varje gång du ser en attraktiv tjej och du märker hur du blir fysiskt attraherad till denne, så ska du genast slå dig skithårt på kuken så lovar jag att det försvinner. Det kanske ser lite lite märkligt ut, men det är mycket bättre än göra bort sin inför den snygga tjejen.
Puss å kram, AnonymGlädjespridare
Jag har läst på flashback att typ tänka på döda katter ska funka :-P
Jo du förstår, det är såhär att man inte alltid behöver sexualisera en kvinnas kropp, men jag antar att du en ungdom som inte riktigt lärt sig hantera sin sexualitet, eller bara en märklig vuxen (men det är okej, man får vara märklig).
Men frukta ej, jag har ett svar på din fråga!
Varje gång du ser en attraktiv tjej och du märker hur du blir fysiskt attraherad till denne, så ska du genast slå dig skithårt på kuken så lovar jag att det försvinner. Det kanske ser lite lite märkligt ut, men det är mycket bättre än göra bort sin inför den snygga tjejen.
Puss å kram, AnonymGlädjespridare
Jag har läst på flashback att typ tänka på döda katter ska funka :-P
Jag är kvinna så jag förstår nog inte själva problemet. Jag brukar inte gå och stirra på främmande mäns skrev så jag skulle inte märka om de får kåtslag när de ser mig. Ha lösa byxor på dig? Du måste väl ha kommit på nåt sätt att dölja en erektion vid det här laget? El nåt mentalt knep för att den ska lägga sig?
Annars spelar det väl ingen roll om du blir kåt av varje tjej du stöter på så länge du inte trycker upp ståndet i ansiktet på henne, eller? Jag blir kåt av män jag ser på stan ibland men som kvinna syns det ju tack o lov inte på mig. Och jag har inte ett dugg dåligt samvete för att jag "sexualiserar" mäns kroppar - vi är ju biologiska varelser för fan, det är väl självklart att vi reagerar så om vi ser nån vi tänder på??
Lås in vissa män och kasta bort nyckeln, säger jag bara. Vider.