• Anonym (Kåt)

Hur undviker man att bli upphetsad av snygga tjejer man ser på sta'n?

Går det ens?

• Svar på tråden Hur undviker man att bli upphetsad av snygga tjejer man ser på sta'n?
  • Anonym (Kåt)
    j a d e skrev 2015-09-12 13:16:09 följande:

Två st gillar att bli utstirrade av främmande män på gatan och du kastar dig över inboxen. Jamen det formligen skriker ju självkontroll. (Y)

Jag inboxar folk annars också. Så tyvärr håller inte dina argument här.
  • Anonym (Kåt)
    Anonym (tennsoldat) skrev 2015-09-12 13:23:22 följande:

Du borde prata med en psykolog om du får tillfredsställelse av att bli upphetsad av främmande kvinnor du råkar titta på för det är inte normalt på ett enda plan, människor går inte omkring och blir upphetsade i tid och otid när de råkar se någon av motsatt kön.

Kan du bevisa att det är extremt ovanligt?
  • MammAmma

Menar du verkligen att du blir fysiskt upphetsad av att se snygga tjejer på stan, det är inte bara vanlig attraktion du känner, utan det är sexuell upphetsning?

Är detta vanligt bland män eller? Har nog aldrig hört någon säga sig bli sexuellt upphetsad av att se random snygga människor gå förbi på stan :O

• Anonym (tennsoldat)
    Anonym (Kåt) skrev 2015-09-12 13:35:27 följande:
    Kan du bevisa att det är extremt ovanligt?
    Din trådstart bevisar att det extremt ovanligt för hade detta varit normalt förekommande så hade tanken på detta aldrig dykt upp i ditt huvud.
  • Anonym (usch)
    Anonym (Kåt) skrev 2015-09-12 13:32:24 följande:
    Få handfasta tips?
    "Handfasta"? De handfasta får du väl stå för själv och hur det går till är du säkert extremt bekant med. Jobba på.
  • Anonym (Wtf)
    MammAmma skrev 2015-09-12 13:39:05 följande:

Menar du verkligen att du blir fysiskt upphetsad av att se snygga tjejer på stan, det är inte bara vanlig attraktion du känner, utan det är sexuell upphetsning?

Är detta vanligt bland män eller? Har nog aldrig hört någon säga sig bli sexuellt upphetsad av att se random snygga människor gå förbi på stan :O

Jag kan bli sprängkåt av att se en snygg häck guppa sexigt på en random kvinna men har inga problem med att behärska mig trots det. Men visst, kan bli kåt av att se en sexig men okänd kvinna. Inget ovanligt alls.
  • Anonym (usch)
    Anonym (Wtf) skrev 2015-09-12 13:59:05 följande:
    Jag kan bli sprängkåt av att se en snygg häck guppa sexigt på en random kvinna men har inga problem med att behärska mig trots det. Men visst, kan bli kåt av att se en sexig men okänd kvinna. Inget ovanligt alls.
    Men nu vill ju TS "undvika" detta! Har du några tips till honom?
  • Anonym (Wtf)
    Anonym (usch) skrev 2015-09-12 14:02:47 följande:

Men nu vill ju TS "undvika" detta! Har du några tips till honom?

Skaffa sig skygglappar eller lära sig hantera det. Inga problem om man vill.
  • MammAmma
    Anonym (Wtf) skrev 2015-09-12 13:59:05 följande:

Jag köper att man kan bli attraherad av en okänd människas fysiska uppenbarelse. Dvs att man kan bli 'sugen'. DET är inget ovanligt varken bland män eller kvinnor, gammal hederlig biologisk könsdrift. Att däremot faktiskt få en kroppslig reaktion i form av sexuell upphetsning, av varje snygg människa man ser, är inte alls lika vanligt - oavsett vad du och TS tycker om det.
  • Anonym (Wtf)
    MammAmma skrev 2015-09-12 14:18:27 följande:

Jag köper att man kan bli attraherad av en okänd människas fysiska uppenbarelse. Dvs att man kan bli 'sugen'. DET är inget ovanligt varken bland män eller kvinnor, gammal hederlig biologisk könsdrift. Att däremot faktiskt få en kroppslig reaktion i form av sexuell upphetsning, av varje snygg människa man ser, är inte alls lika vanligt - oavsett vad du och TS tycker om det.

Jag vet inte hur vanligt det är, jag vet bara att det inte är ovanligt. Oavsett vad du anser om det.
Svar på tråden Hur undviker man att bli upphetsad av snygga tjejer man ser på sta'n?