• Anonym (Kåt)

Hur undviker man att bli upphetsad av snygga tjejer man ser på sta'n?

Går det ens?

• Svar på tråden Hur undviker man att bli upphetsad av snygga tjejer man ser på sta'n?
  • Anonym (Kåt)
    Smecker skrev 2015-09-12 08:20:57 följande:

Hur gör man för att bli upphetsad av snygga tjejer på stan?

Man "gör" ingenting, det bara sker. Åtminstone i mitt fall.
  • j a d e
    Anonym (Kåt) skrev 2015-09-12 13:02:04 följande:

Den ena är inte ens singel och den andra svarar inte på meddelanden, så hoppas inte för mycket.

Så mycket för självkontrollen alltså, sa vi.
  • Anonym (Kåt)
    Anonym (usch) skrev 2015-09-12 12:09:49 följande:

Du kan väl "kyla av dig" genom att titta på några fula? De flesta tjejerna du ser är knappast sådana som får dig att tända till? Eller? ÄR det så....tycker jag du ska söka läkare innan du gör ngt som du får ångra.

Nej, endast vissa är skitsnygga. Problemet är att trots att jag får skam så är det tillfredsställande för psyket. Hjälp behöver jag inte, jag är inte rädd för att jag skulle "göra" något.
  • Anonym (Kåt)
    j a d e skrev 2015-09-12 13:04:59 följande:

Så mycket för självkontrollen alltså, sa vi.

Tycker du att jag är nära förstasidan på Metro?

"Man anhållen för misstänkt sexuellt övergrepp på ett tiotal unga kvinnor."
  • Anonym (usch)
    Anonym (Kåt) skrev 2015-09-12 13:06:03 följande:
    Nej, endast vissa är skitsnygga. Problemet är att trots att jag får skam så är det tillfredsställande för psyket. Hjälp behöver jag inte, jag är inte rädd för att jag skulle "göra" något.
    Nähä.....och vad vill du med din tråd? Du undrar ju hur du ska "undvika" att bli upphetsad! Ingen här på FL bryr sig om ifall du går runt med stålfjong 24/7 om du inte startar en tråd och berättar om det.
  • j a d e
    Anonym (Kåt) skrev 2015-09-12 13:08:30 följande:

Tycker du att jag är nära förstasidan på Metro?

"Man anhållen för misstänkt sexuellt övergrepp på ett tiotal unga kvinnor."

Jag tycker det jag skrev.
  • j a d e

Två st gillar att bli utstirrade av främmande män på gatan och du kastar dig över inboxen. Jamen det formligen skriker ju självkontroll. (Y)

• Anonym (tennsoldat)
    Anonym (Kåt) skrev 2015-09-12 13:06:03 följande:
    Du borde prata med en psykolog om du får tillfredsställelse av att bli upphetsad av främmande kvinnor du råkar titta på för det är inte normalt på ett enda plan, människor går inte omkring och blir upphetsade i tid och otid när de råkar se någon av motsatt kön.
  • Anonym (Kåt)
    Anonym (usch) skrev 2015-09-12 13:09:29 följande:

Nähä.....och vad vill du med din tråd? Du undrar ju hur du ska "undvika" att bli upphetsad! Ingen här på FL bryr sig om ifall du går runt med stålfjong 24/7 om du inte startar en tråd och berättar om det.

Få handfasta tips?
  • Anonym (Kåt)
    j a d e skrev 2015-09-12 13:10:18 följande:

Jag tycker det jag skrev.

Det du skrev ansåg jag vara en överdrift.
Svar på tråden Hur undviker man att bli upphetsad av snygga tjejer man ser på sta'n?