• Anonym (TS)

Bästa frukosten

Hej!

Frukost är det bästa jag vet!

Det är så trevligt att dricka en kopp kaffe och ta det lugnt. Idag äter jag mannagrynsgröt. Jag ÄLSKAR det. Äter det dock sällan, blir tjock. Beskriv din bästa frukost - godaste, trevligaste.

• Svar på tråden Bästa frukosten
  • Monchichier
    Aniiee skrev 2015-09-24 23:03:08 följande:
    Jag förstod det =P

Jag måste som sagt testa och jämföra någon gång. Jag äter inte kvarg "rent" så att säga.

Kan vara en bra grej för testlabbet....
    Köra blindtest kanske?

Jag var tvungen att testa Lindahls citron/lime, såklart nötchokladen och tror att det var hallon.

Citron/lime var verkligen ingen hit, hallonen var okej och nötchokladen var godast. Men jag tycker att det konsistensmässigt var lika stävt, kompakt och "dallrigt" som naturell kvarg. Fast just nu är jag i en period då jag är väldigt känslig för allt som känns "tjockt" i konsistensen. Är till och med tvungen att dryga ut vanlig yoghurt med mjölk för att kunna få i mig det...
  • Tow2Mater
    Duckan skrev 2015-09-24 11:20:41 följande:

Enkelt val. Nybakta scones som dryper av smält smör

Och uppepå det massor av ost och lite appelsinmarmelad (utan skal)! :)
  • Anton Chigurh
    My previous answer stands. But....

Den godaste, inte bästa....godaste frukosten, det är definitivt en rekorderlig HOTELLFROKOST. När jag har minst 2 timmar på mig. Jag blir fan inte hungrig förrän riktigt sen eftermiddag efter en sån frukost. Shit vad kalorier jag får i mig på dom timmarna.shiny.gif

Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2015-09-25 08:24:22 följande:
    My previous answer stands. But....

Den godaste, inte bästa....godaste frukosten, det är definitivt en rekorderlig    HOTELLFROKOST.    När jag har minst 2 timmar på mig. Jag blir fan inte hungrig förrän riktigt sen eftermiddag efter en sån frukost. Shit vad kalorier jag får i mig på dom timmarna.shiny.gif

Kram //Anton
    "Hotellfrukost"

.......FAN alltså
  • straw2008

Jag är ovanlig o gillar att äta mat till frukost, thairester eller en pirog.
    Bästa är då jag vaknat i lugn o ro o får äta amerikanska pannkakor o ett helt eget paket bacon ! MUMS

Alltid cocca cola till frukost oxå.

I kinamockaskogen.....
  • Iarwain

Hotellfrukost med mycket varmt, som ägg, bacon, prinskorv...
    Brieost salami på grovt bröd.,

Men viktigast av allt: GOTT KAFFE!

• Anton Chigurh
    Palestrina skrev 2015-09-25 10:02:19 följande:
    Bästa frukosten är fil, knäckebröd, riktigt starkt kaffe      och en bra bok.
    Boken ingår i min 2-timmars HOTELLFRUKOST.shiny.gif

Bra där Palles.thumbs_up.gif
  • Teddis
    Aniiee skrev 2015-09-24 13:47:50 följande:

Bästa frukosten består absolut av ett par skogshuggarmackor, en balja oboy och en smörcroissant. 

Tycker du inte att chokladcroissant är liite godare?
Svar på tråden Bästa frukosten