Kvinnor, är ni s k dramaqueens?
Typ att ni får oväntade utbrott, kanske ni har mens eller för att ni har en dålig dag eller något. Kan också vara lite upprörd, behöver inte betyda rosenrasande, hehe.
Typ att ni får oväntade utbrott, kanske ni har mens eller för att ni har en dålig dag eller något. Kan också vara lite upprörd, behöver inte betyda rosenrasande, hehe.
Givetvis kan jag bli arg, men skulle inte kalla mig en dramaqueen. Oftast är jag riktigt chill.
När jag var gravid så fick jag dock konstiga "utbrott". När mannen la mitt nybakade bröd i kylen så kunde jag inte sluta gråta på nån timme. Helt vansinnigt.
Det där är fel, kan jag tycka. Man borde använda ett könsobestämt ord.
Nej
Det händer men inte så ofta. Jag har humör och det märks ibland
Givetvis kan jag bli arg, men skulle inte kalla mig en dramaqueen. Oftast är jag riktigt chill.
När jag var gravid så fick jag dock konstiga "utbrott". När mannen la mitt nybakade bröd i kylen så kunde jag inte sluta gråta på nån timme. Helt vansinnigt.
Visserligen, eller bara säga känslan som den är oavsett kön?
Nu provocerar inte uttrycket dramaqueen mig, däremot så används det gärna när kvinnor tar sig "ton" och det är väldigt förminskande.
Fast i min värld kan en "dramaqueen" vara av vilket kön som helst...
Ja, jag har humör och jag visar det. Men jag är så långt från dramaqueen man kan vara.