Kvinnor, är ni s k dramaqueens?
Typ att ni får oväntade utbrott, kanske ni har mens eller för att ni har en dålig dag eller något. Kan också vara lite upprörd, behöver inte betyda rosenrasande, hehe.
Typ att ni får oväntade utbrott, kanske ni har mens eller för att ni har en dålig dag eller något. Kan också vara lite upprörd, behöver inte betyda rosenrasande, hehe.
Hatar folk som får utbrott. Vad är det för mening liksom? Det hjälper inget
"Utbrott" får jag väl en gång per decennium, arg kan jag bli ibland och irriterad desto oftare dock. Men jag är inte den som överreagerar och ställer till med scener, det är jag alldeles för rationell och analytisk för.
"Utbrott" får jag väl en gång per decennium, arg kan jag bli ibland och irriterad desto oftare dock. Men jag är inte den som överreagerar och ställer till med scener, det är jag alldeles för rationell och analytisk för.

Troligen är det så, jag använde det för att jag hört kvinnor själva använda det. Jag visste inte ens att det fanns förut, brukade hålla mig till "utbrott".
Tell that to this Queen:
(PS, den som inte vet vem denna queen är får F i allmänbildningsbetyg!)
För att svara på TS: Nja, jag är knappast en dramaqueen, men visst har jag humör. Men jag blir bara arg när jag är arg. Eller när jag har satans ont....
Nja, du skriver om sk "dramaqueens". Det är inte en formell titel, (och den formella användningen av titeln "queen" kan alltså bortses ifrån) utan ett epitet. Epitet kan man sätta på nästan vad och vem som helst.
Det gör den. Frekvent =P