Inlägg från: Misszandra |Visa alla inlägg
  • Misszandra

Fler som försöker bli gravida?

Fia 28 skrev 2015-10-15 14:01:56 följande:
    Jag gick inte på p-piller före heller utan vi har endast använt kondom. Men nu när vi kör utan så känns det som jag har mera flytningar, och jag har vanligtvis inga flytningar alls.
    Har du äl nu eller har du haft? du kanske är gravid då?? :)
  • Misszandra
    GästenT skrev 2015-10-15 15:35:50 följande:
    Men va fasiken!! Du har massa flytningar och mensvärks-liknande smärtor!!! Jag håller tummarna på att det är en liten grej som växer där inne!! :D
    Gick in och läste på folk som haft det så och en tjej beskrev det som att hon trodde att mensen kom, då känns det ju extra. Och det trodde jag också. Men nej, helt klarvita och väldigt tjocka flytningar. Jag hoppas ju självfallet att det är en liten krabat som växer där inne men vågar inte hoppas, vill inte bli besviken.
  • Misszandra
    GästenT skrev 2015-10-15 21:01:58 följande:
    Ååh va spännande!!! :D jag förstår att du inte vill hoppas förmycket, men känns ju väldigt lovande iallafall. :) Tänkte du testa något innan eller hur tänker du? :)
    Det är faktiskt lite spännande! :P Jag tänker vänta tills dagen efter bim, om mensen inte kommer då dvs. Onsdag har jag bim så kommer inte mensen den dagen så testar jag torsdag morgon. Så om en vecka! :) Vågar inte testa innan, haha.
  • Misszandra
    Trollsländan3 skrev 2015-10-16 16:30:00 följande:

Öm i vänster bröst o öm i livmodern... Men förtidigt för symtom.. Äl+ 3-4 :-/

Hur tidigt kan man få symptom egentligen? Jag har inte riktig koll faktiskt.

Började få mensvärk och konstig äl-flytning i söndags förra veckan. Och har sen i slutet på helgen haft riktiga mensvärkssmärtor. Kommer som små stick och molande värk. Har i i några dagar nu haft konstig värk i huvudet och liksom känt att jag håller på att bli sjuk. Men sen är det över när jag vaknar på morgonen.
  • Misszandra
    Trollsländan3 skrev 2015-10-16 16:43:30 följande:
    Känns som gravsymt bör man få när man väl är gravid dvs när ägget fäst. Men jag vet inte... Är konstant på dåligt humör o lättretlig... Men de kan väl lika gärna va för att kroppen försöker vänja sig efter p-piller stopp? Eller är jag skengravid?
    Har beställt hem tester så de kommer väl på måndag.. Testoman som man är :)
    När tänkte du börja testa?
    Hur lång tid tar de för ägget att fästa?

Jag vet inte än, tänkte först vänta tills onsdag och se om mensen kommer eller inte. Men tror inte jag orkar vänta. Har ett test redan hemma så därför är man väl lite extra sugen redan nu. Fast det är ju inte lönt egentligen. När hade du bim?
  • Misszandra
    Trollsländan3 skrev 2015-10-16 16:58:18 följande:
    Efter 7-9 dagar ca.
    Håller tummarna för dej :)
    Jag har inte bim förens den 27: e
    Antingen är det slump då eller så är jag kanske gravid. misstänker att jag hade äl förra söndagen och börja känns symptom i slutet på förra veckan/början på denna. Usch vill inte spekulera för mycket i det. Vet att jag bara blir besviken sen.

Tack så mycket, och jag gör det för dig med! :)
  • Misszandra

Hejsan tjejer.

Är känslan av att man tror att man håller på att bli sjuk ett symptom? Jag har känt så två eller tre kvällar i rad nu. Blir täppt i näsan och känner mig febrig och hängig. Men när jag vaknar på morgonen känner jag inte av det längre.

Min mensvärk är verkligen ihålig nu, kan ju självklart bero på att jag bör få mens om några dagar om jag inte är gravid! Fått för mig att denna mensvärken är annorlunda, sitter liksom långt in på nå vis, typ så att det sitter i ryggen ibland. Typ ilande smärta, molande, håller i sig på kvällarna medans på dagarna kommer den bara vipps som små hugg.

Analyserar nog för mycket, vill inte bli besviken igen!

• Misszandra
    Trollsländan3 skrev 2015-10-17 13:05:39 följande:

Känns som mensen är på G, ont ont ont Äl + 4-5 :(

Du bör ju inte få mens förrens om 10 dagar, om du inte är gravid. Men du sa väl att man inte kunde känna av det innan 7 dagar efter äl? hmm det är klurigt.

Har också en jävulsk mensvärk. Vaknat flera gånger inatt och haft superont, riktig molande mensvärk. Och min mens bör va på gång om jag inte är gravid.
  • Misszandra
    Trollsländan3 skrev 2015-10-17 07:32:09 följande:
    Jag ser tyvärr inte heller något streck på den understa stickan. Men när man ska ta foto på grejer har de en tendens att försvinna. Jag håller tummarna för dig! :)
  • Misszandra

Fler som är nära sin bim och väntar med spänning på att mensen INTE ska komma??? :D

Svar på tråden Fler som försöker bli gravida?