Fler som försöker bli gravida?
Vad beställde du tid för? Vad säger man? "hej, jag vill ha barn men de har inte hänt något på 2 månader"? jag är så dålig på att formulera mig osv.
Fy fabian vad ha mår äckligt.
Mår illa o får ingen mättnadskänsla, känner mig konstant hungrig samtidigt som äcklad.
Känns så onödigt att må så här nu, vet inte ens om jag är Prego, och de är 9 dagar kvar till bim... Inte OK!
Har ägglossning imorgon om man ska räkna på cykeln men jag tror jag har det nu pga värk och riklig genomskinlig flytning. Hade sex igår och idag och hoppas på det bästa. (Ligger i sängen med kudde under rumpan ????Hahahha)
Första gången jag skriver här. Vi har inte berättat för någon att vi har börjat försöka så det är kul att vara med här.
Vi hoppades på att förra mensen inte skulle komma men den kom punktligt ???? Vet inte om vi prickade rätt på ÄL då men nu försöker vi på riktigt.
Asså sen äl, har jag fått såna konstiga sträng-liknande gelé flytningar vid 3 tillfälle. Senast i morse. Jag undrar då, vad kan det betyda? Är inte det ägglossningsflytning?
Hoppar oxå in här om det är okey!?
Har tre dagar kvar till mensen ska komma, har verkligen känt mig gravid i nästan en vecka nu, tagit gravtest som visat negativt..blir lika besviken varje gång. Men det är ju så svårt att hålla sig.
Har jätte ömma bröst som verkligen svullnat,illamående varje dag, en jädrans magkatarr, och molvärk har jag haft från och till i en veckas tid...har varit helt övertygad fram tills idag då det känns som mensen ska komma....det både sticker, värker och maler....svårt att sätta fingret på det. Mina bröst svullnar aldrig innan mens och jag har aldrig så här ont heller i dem innan mens...
Vad tror ni?? Någon mer som känner som mig??
Kram på er alla!