Inlägg från: caroline1986 |Visa alla inlägg
  • caroline1986

Junibebisar 2016

Hej! Är 29 år väntar mitt första barn bor utanför Jönköping och är beräknad Till 2 juni

• caroline1986
    tiinytoes skrev 2015-10-16 15:48:28 följande:

Är också beräknad till de 2/6 :)

Åhh roligt Hur har du mått? Ska ni ta reda på kön?
  • caroline1986

Idag är jag i v 8 (7+2) längtar till dessa 12 v passerat så man kan andas lite utan o oroa sig för mkt!

Mest längtar jag till julafton då ska våra föräldrar få veta hoppas man kan gömma magen är i v 17+5 då!

• caroline1986

Åhh vad tiden går sakta!!! Går in i v 10 imorgon 9+0 o vi har bestämt att inte berätta för våra föräldrar förens julafton vill ju NUUU :)

Och denna trötthet blir knäpp går inte en dag efter jobbet som jag kan hålla mig vaken innan det är dax för läggdags somnar direkt när jag kommer hem!

Lycka till alla så kul o läsa i denna tråden

• caroline1986
    Elliott94 skrev 2015-11-03 11:22:06 följande:

Gick jätte bra på VUL! Ett litet tickande hjärta. Jag är i vecka 10 (9+4) så lite längre gången än jag trodde. Snart ny vecka igen haha torts att jag enligt min räkning gick in i ny vecka idag. Nu känns allting mer verkligt och skönt att veta att hjärtat pickar på.

Till helgen ska vi berätta för våra föräldrar, vet att dom kommer bli glada men är ändå super nervös haha!

Hej! Vad skönt att allt såg bra ut! Jag är också i v 10 (9+4) idag men ska inte görs nått ultraljud förens 23/11 längtar ihjäl mig!

Har du fått nått bf datum? Mitt ser ut o bli 2 juni
  • caroline1986

Är i v 11 ( 10+3) idag, förra helgen försvann alla symptom förutom att bröstvårtorna fortfarande är ömma! Har ingen synlig mage alls har bara gått upp 0.9 kg ännu men känns skönt för ska försöka hålla tyst om detta fram till julafton då ska föräldrarna få veta

• caroline1986

Idag går jag in i vecka 12 11+0 längtar så till denna veckan passerat o man kan andas ut lite iallafall. Längtar till ul 23/11 så man får se hur den mår Lill fisen!

Nyfiken har ni namn förslag på era bebisar ännu

• caroline1986

Du kommer med dit snart ska du se, men måste erkänna att till v 9 gick det sååå långsamt men nu har veckorna gått fort

Kul att många har funderat på namn vill ni dela med er alla?

Jag har Alicia, Tuwa och Wilma

Wilmer, Melwin, Emilio men Emilio ratar min man ha

corona skrev 2015-11-13 09:50:43 följande:

Vill också ha kommit så långt som vecka 12!  Känns som jag är sist av alla här, med BF 30/6.

Ja, vi har bestämt killnamn!  Tjejnamn har vi ingen aning om, men känner verkligen på mig att det är en liten pojk! 

• caroline1986

Jag längtar ihjäl mig till ul på måndag vill se att Allt är bra med Lilla fisen i magen! Alla symptom har försvunnit sen två veckor tillbaka inte alls trött längre o inget illamående! Kan ju börja njuta av det först när man ser att allt är bra! Är i vecka 12 nu 11+4 sista tiden har gått fort har hela 29,3% nyss stod den på 13,14 o inget hände kändes det som!

Är så säker på att det är en kille o isåfall är det nog en liten Wilmer <3

• caroline1986

ÄNTLIGEN!!! Veckan är här! De kritiska veckorna är över! På måndag väntar mitt första ul bara allt ser bra ut!!

Är det någon mer som känner på sig vilket kön det är? Är 95% säker på en kille
Svar på tråden Junibebisar 2016