Förlåt men inget ont menat nu men hade ni ett bra förhållande innan ni skaffade barn? Förstår inte riktigt de som skaffar barn när förhållandent inte är bra
En del av oss skrev 2015-12-07 06:26:12 följande:
Jag skriver på en platta så qoute försvinner går inte att göra något åt det tyvärr.
Tog tillbaks sambon igår kväll men känner fortfarande att jag inte orkar ha någon relation med någon och allra minst med honom, han går mig på nerverna och jag vet inte varför. Känns som jag håller på och bryter ihop och bli deprimerad pga att jag inte får sova och ensambo som fan inte tar in nåt i skallen, han tror det men inte känslomässigt. Nästan säker på att han har någon neuropsykiatrisk diagnos. Han gör allt i sista stund planering förberedelse finns inte i hans värld och jag är kontrollfreak nr 1. Hantycker detta med föräldraskap det löser sig det kanman inte läsa planera prata om det är go with the flow han pratar aldrig om bebis. Känns som han allvarligt bara satte på mig oskyddat gjort sin grej som gjort mig gravid och nu inte behöver göra något mer. Vet inte vad ska göra, känns inte rätt att barnet ska växa upp vare sig utan pappa eller i en relation där det bara bråkas. Vi sover inte ens ihop, svarar inte på mina frågor, begriper inte frågansom jag ställer till honom som varför ska vi hålla ihop när jag bara känner att det inte kommer bli bra mellan oss, det känns som du är en oansvarig tonåring som jag ska försörja. Du lever som det passar dig och inser inte att vi har fan ett barn om ett halvår. Ska jag uppfostra det själv och du vara storebror eller pappa. Jag tror intehan kommer ta något ansvar alls, jag kommer få ta rubbet och jag vet inte hur jag ska klara av det när jag inte får sova mer än 30-60 ytlig sömn per natt. Jag håller på och bryter ihop.