Inlägg från: caroline1986 |Visa alla inlägg
  • caroline1986

Junibebisar 2016

Stort tack! Känns skönt men kan nog andas ut först på måndag efter ul! Jag kan ärligt erkänna att jag alltid önskat en dotter men just därför tror jag att det är en kille nu o klart jag skulle bli jätte glad för det med men helst vill jag ha en tjej fortfarande :)

Vi ska inte ta reda på kön men kommer bli sååå svårt ha

En del av oss skrev 2015-11-20 12:32:12 följande:

Grattis Caroline till v.13.

Ja du trott på flicka men blev spådd här inne på att det skulle bli en pojke. Blir säkert en flicka om jag tror på pojke och vice versa ha ha. Könet har ingen betydelse men lite lite mer önskar jag en liten flicka inbillar mig att jag är mer än flickmamma. Min sambo tror också flicka och vi kommer inte kunna hålla oss så vi kommer ta reda på könet innan.

• caroline1986
    UK Jennie skrev 2015-11-23 12:47:07 följande:

Ah, hoppas det gick bra! Vi hade vart idag ocksa, och fick se en livlig krabat. Sadan gladje ar obeskrivlig!

Åhh vad mysigt!! Jag har tid kl 15 börjar bli nervös o spänd är sjukt hur man blir som gravid med alla frågor o känslor och oro
  • caroline1986
    SabaGbg skrev 2015-11-23 11:30:13 följande:

Åh vad kul Caroline! Det är så otroligt häftigt att få se pyret på skärmen :)

Jag kan tänka mig det men samtidigt overkligt ha! Kl 15 ska jag dit hoppas den vill visa sig o att allt är bra!! Är i v 13 o vill inte börja om så sega veckor de 10 första
  • caroline1986

Den lilla fisen mådde bra o inga avvikelser på kub! Den sprattlade som tusan ha! Dock fattade barnmorskan oss fel Vi ville ej veta kön men hon avslöjade det!
  • caroline1986
    mallar skrev 2015-11-23 18:04:27 följande:

Grattis, vad roligt! Men kan man se kön så tidigt. Det trodde inte jag, trodde man först kunde från typ v 17. Det sa de till oss iaf :(

Vad blir det för något? Åh vad spännande

Trodde inte det heller men hon tyckte hon såg en liten kille! O jag som trott kille hela tiden dock alltid önskat en tjej så nu får min hjärna tänka om ha
  • caroline1986
    annieh897 skrev 2015-11-23 18:11:01 följande:

Vilka vecka är du i? Trodde inte att man kunde se kön så tidigt :)

Är i v 13 hon tyckte det va en snopp mellan benen! Såg det själv tydligt
  • caroline1986
    Jennyyyyy skrev 2015-11-23 18:22:37 följande:

[quote=76037649][quote-nick]caroline1986 skrev 2015-11-23 18:02:41 följande:[/quote-nick]

Den lilla fisen mådde bra o inga avvikelser på kub! Den sprattlade som tusan ha! Dock fattade barnmorskan oss fel Vi ville ej veta kön men hon avslöjade det![/

Va??? Kan de redan se könet? Vilken vecka är du i?:)

Ja hon kunde tydligen det! Är i v 13 12+4
  • caroline1986
    mallar skrev 2015-11-23 18:29:33 följande:

Åh va spännande! Grattis. Hade ni inte tänkt ta reda på det alls? Snopet isf. Men ändå så roligt med en liten grabb

Tack nej vi ville inte veta men jag har hela tiden trott det är en kille men alltid önskat en dotter så får försöka tänka om nu
  • caroline1986
    EmManny skrev 2015-11-23 20:05:25 följande:

Men åh vilken grej! Du verkar dock inte särskilt upprörd över att hon försade sig, som tur är! Idag sade min läkare på kuben att han inte får uttala sig om kön innan v 14 är slut. Här i Tyskland får man göra abort utan medicinsk grund tom v 14 och lagen ska förhindra att man gör abort pga kön. Jag tyckte att det lät rimligt. Vi vill gärna veta kön men får tålmodigt vänta ett tag till

Nja asså jag har känt på mig att det är en kille men lite för o skydda mig själv för ville gärna ha en tjej men nu är det bara o tänka om Lill fisen mådde bra o hade tio tår o tio fingrar o hjärtat slog fint så o är ju ändå det viktigaste
Svar på tråden Junibebisar 2016