• valpis85

Junibebisar 2016

Hej :) vill gärna vara med, har BF i juni, vet ej vilket datum än :)

• valpis85

Är orolig för missfall, är otroligt hård i magen ,äter ni frö och katrinplommon och när jag trycket så blir det rosa på pappret ibland. Är det missfall??

• valpis85

Det kommer inte allt för ofta, tycker det är mest när jag Bajsar och tar i, rosa lite i flygning eller på pappret. Inget från rumpan det har jag med så inte där ifrån, inget rött och inget ont och inga klumpar

• valpis85

Ja ibland tar jag i mycket, stenhård liksom, har hört att det kan vara farligt och krysta för mycket, svårt och tro på det

• valpis85

Är det fler det syns på? Jag har redan mage sen innan ( överviktig) men nu passar inte mina byxor, har gått upp knappt 1 kg

• valpis85

Är otroligt orolig hur min chef kommer och ta det, hon kanske blir arg :( har precis fått fast efter 3 år som vikarie, jobbar som usk. Vi trodde inte vi kunde få fler, försökt i några år och första försöket med bi drottnings gelé kapslar så blev jag gravid.

• valpis85

Här är en till om man får hänga på :) ska ha den 11 juni och går in i vecka 37 på söndag :)

• valpis85
    Gweny skrev 2016-05-12 21:08:51 följande:

Välkommen! Vi har samma BF. Nära nu.

visst är vi nära :) har haft förvärkar sedan vecka 35 och med första barnet kom den vecka 38 och hon på mödravården tror inte att jag går över denna heller. Hoppas det :)
Svar på tråden Junibebisar 2016