• valpis85

Junibebisar 2016

När ska man koka flaska och nappar? Ä vecka i 38 och hur ska dom förvaras innan Andvändning

• valpis85

Men flaskorna vill jag ta med till bb då det är till en bröst pump. Hur länge är dom sterila efter kokande? Och napparna kanske man kan lägga i en påse i bb väskan?

• valpis85

Var precis hos mvc och hon måste ha mätt fel förra gången för istället för 40.5 i vecka 37 så ligger jag på 39 i vecka 38 så allt såg jätte bra ut.

• valpis85
    Tiana skrev 2016-05-24 12:58:27 följande:

Men det är väl möjligt? Siffran kan plana ut/minska när bebis bökar sig neråt har jag för mig

Jo :) men den har varit fixerad sedan länge. Den är jätte långt ner. Så det kan inte vara därför.
  • valpis85

16 dagar kvar och vill bara att bebisen ska ut :( se om den kommer ut som sin bror. Vattnet gick I ve kan 37+6 och föddes i vecka 38+0. Är I vecka 37+4 nu...

• valpis85

Har kokat nappar och flaskor och upptäcker nu små vatten dropparna i napparna. Det hjälper inte att trycka ut ute. Vad ska jag göra?

• valpis85

Är I vecka 39. 38+1 idag och var precis hos mvc. Inget tecken på G :( allt såg bra ut men högt SF mått igen pga förvärkar så det gick inte och få det rätt. Låt den komma ut nu

• valpis85

Knakar det era bäcken nät ni vänder eri sängen eller reser er ifrån sängen? Det gör det på mig. Ska det vara så?

• valpis85

Är det förlossning på G? Har fått mensvärk och värk på vänster ryggsida. Andra barnet men första barnet gick vattnet först och sedan värk

• valpis85

Sjunker magen något även om bebisen är fixerad helt? Min make säger att den har sjunkit mera sedan i måndags. Vad betyder det?

Svar på tråden Junibebisar 2016