Junibebisar 2016
När ska man koka flaska och nappar? Ä vecka i 38 och hur ska dom förvaras innan Andvändning
När ska man koka flaska och nappar? Ä vecka i 38 och hur ska dom förvaras innan Andvändning
Men flaskorna vill jag ta med till bb då det är till en bröst pump. Hur länge är dom sterila efter kokande? Och napparna kanske man kan lägga i en påse i bb väskan?
Var precis hos mvc och hon måste ha mätt fel förra gången för istället för 40.5 i vecka 37 så ligger jag på 39 i vecka 38 så allt såg jätte bra ut.
Men det är väl möjligt? Siffran kan plana ut/minska när bebis bökar sig neråt har jag för mig
16 dagar kvar och vill bara att bebisen ska ut :( se om den kommer ut som sin bror. Vattnet gick I ve kan 37+6 och föddes i vecka 38+0. Är I vecka 37+4 nu...
Har kokat nappar och flaskor och upptäcker nu små vatten dropparna i napparna. Det hjälper inte att trycka ut ute. Vad ska jag göra?
Är I vecka 39. 38+1 idag och var precis hos mvc. Inget tecken på G :( allt såg bra ut men högt SF mått igen pga förvärkar så det gick inte och få det rätt. Låt den komma ut nu
Knakar det era bäcken nät ni vänder eri sängen eller reser er ifrån sängen? Det gör det på mig. Ska det vara så?
Är det förlossning på G? Har fått mensvärk och värk på vänster ryggsida. Andra barnet men första barnet gick vattnet först och sedan värk
Sjunker magen något även om bebisen är fixerad helt? Min make säger att den har sjunkit mera sedan i måndags. Vad betyder det?