Inlägg från: En del av oss |Visa alla inlägg
  • En del av oss

Junibebisar 2016

[quote=75944840][quote-nick]Ankissen skrev 2015-10-31 23:05:10 följande:[/quote-nick]

Jag är kluven! Dels kan jag förstå dig. Jag har själv haft två missfall och tycker också det är skönt att testa ofta i början för att se testen bli starkare. Men just veckoindikatorn har strulat för så många människor (även mig) och om man gör ett snabbsök här på sidan hittar man hur många trådar somhelst om problemet. Jag personligen tar aldrig mer ett sådant men jag kan sympatisera med din önskan om ett 3+.

[/

Jag testar med vanliga stickor man köper på nätet, inga apotekstest. Sedan testade jag med digital nu då igår eftersom jag dels hade ett kvar och dels ville se att det ändrades från 1-2 till 2-3 vilket det gjorde. Nu kommer jag hoppas på 3+ nästa vecka men kommer nog kanske försöka vänta med det till 8-9 nov kanske om inget hänt tills dess.

• En del av oss

Primavolta nej usch lider med dig. Ta hand om dig!

• En del av oss

[quote=75946834][quote-nick]Ankissen skrev 2015-11-01 15:48:54 följande:[/quote-nick]

Jag måste bara gnälla lite över kissnödigheten. Jag kissar HELA tiden!!! Det går inte ens sova middag nån timme för ca var femte minut får jag gå på toa.

[/

Du har inte åkt på en UVU då?

Vaknar också på natten eller tidigt på morgonen av att jag måste upp på toa.

Sover överlag bättre än vanligt, har sivit riktigt katastrof dåligt i 3 månader nu, sover alltid bättre under höst och vinter då det är riktigt mörkt och lagom varmt.

• En del av oss

[quote=75947272][quote-nick]Ankissen skrev 2015-11-01 17:17:51 följande:[/quote-nick]

Tror inte det är uvi. Känns igen från tidigare graviditeter. Men jag tänkte skylla på en ev uvi om eleverna observerar mitt springande i morgon. ????

[/

Kanske bör kollas upp för säkerhet inte bra med obehandlad UVI och det är inte alltid man får sveda när man kissar. Jag har haft UVI utan sveda.

• En del av oss

Såg ni nyhetsmorgon idag? Då handlade det om hur gravida bör äta.

• En del av oss

Tror man kan se det inslaget kanske på TV 4 play. Det var Lofsan som är PT, en dietist och så gravida reportern Maria som jobbar på TV 4.

Det var mest prat om att man ska äta ordentligt frukost lunch och middag och bra mellanmål tex smörgås med proteinrika pålägg. Det var rätt så självklara saker. Helt idiotiskt att vissa äter mindre som gravida ihop om att bebisen ska bli liten och lättare att föda fram.

• En del av oss

[quote=75948021][quote-nick]Ankissen skrev 2015-11-01 20:40:41 följande:[/quote-nick]

Spännande! Jag äter nog för mycket med tanke på hur jag ökat i vikt.

[/

Samma här, svullat för mycket sista tiden och känner mig redan hur stor som helst. Hela magen är helt uppvullen och känner allas blickar då jag ser fet ut på magen och smal för övrigt, inte så kul! Byxorna känns trånga som attan i midjan men är för liten för mammabyxor så svårt och komma på lämpliga kläder. Hemma funkar mjuka byxor men inte utomhus bland folk.

• En del av oss

Precis som en annan frågade så frågar jag samma sak om det finns nåon BF lista.

Eller ska vi skapa en? Vore roligt och veta var ni bor eller i närheten av vilken stad, ålder och om ni har barn sedan innan.

Har ni varit på inskrivning än? Är så nyfiken på vad som kommer hända och vad vågen komer visa huga känns som det inte kommer vara något vidare för kännr mig redan som en heffaklump och är bara i v.6.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • En del av oss

[quote=75949578][quote-nick]Elenius skrev 2015-11-02 10:13:04 följande:[/quote-nick]

Fick en tid för VUL den 11/11 hos mvc, gu vad nervös jag blev plötsligt! Kommer vara i vecka 8 då.

Fortfarande knappt några symtom nu i vecka 7..

[/

Det kommer nog gå bra. Har inte heller några symtom mestadels, mår precis som vanligt förutom utebliven mens då. Tar crinone progesteron och dess biverkningar är mer flytningar, bröstspääningar och trötthet och det känner jag av fast det mesta i brösten har avtagit.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
Svar på tråden Junibebisar 2016